Svar

Web mail vises ikke korrekt

• KJG
  • 0 kommentarer
Inden for den sidste uge, vises min webmail ikke korrekt.

Jeg få kun indboksen frem, men kan slet ikke se mine andre foldere.

HVad kan man gøre ved det?

PÅ forhånd tak,

Vh

KArina

icon

Bedste svar af Rabo 4 oktober 2011, 14:41

Hej

Vi har fået rettet en fejl i Internet Explorer 7, så den nu virker, og vi er ved at se på hvorfor IE 8 og 9 volder problemer.

Alternativt kan Firefox eller Chrome benyttes.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

5 Kommentarer

Hej, jeg har ingen løsning,men nøjagtig det samme problem, kun indboks blive vist og der meldes fejl på siden

Hans

Hej igen, nu ser min web mail igen helt normal ud, og jeg har slet ikke gjort noget: :-0

Hans

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Vi har fået rettet en fejl i Internet Explorer 7, så den nu virker, og vi er ved at se på hvorfor IE 8 og 9 volder problemer.

Alternativt kan Firefox eller Chrome benyttes.

Vh.

Rasmus - TDC

Efter at der har været (og stadig er) en sær lay-out fejl på siden med mapper for Homedisk online-backup kiggede jeg lidt på kildeteksten, og fik den mistanke, at problemet med Webmail m.fl. sider kan ligge i værdien til !DOCTYPE i kombination med de benyttede programkoder og den benyttede browser. Der findes en masse om dette på Microsofts hjemmeside (den amerikanske) ved at taste DOCTYPE IE9 i søgefeltet. Men det er måske det, som TC allerede kigger på.

M.v.h.

MS-Erik

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej MS-Erik

Jeg skal være ærlig at sige, at jeg ikke aner hvad der kigges på, men jeg melder det lige videre.

Tak for inputtet :-)

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8