WD TV LIVE HUB vs. Sagem TDC router

Døjer meget med at få min ny indkøbte WD Live til at funge med TDC routeren.

Jeg har forsøgt at sætte en ældre Netgear router til, og der lykkedes det også at lave netværk, men den fejler på internet signal.

Er det virkelig fordi at TDC blokkere for andet udstyr, evt. muligheden for at bruge 3.parts produkter??

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

nej det er ikke forde at aTDC blokere for 3. parts produkter.

der kunne eventuelt være en fejl med dit udstyr, du kan prøve at genstarte din router.

det du gør er at du tager strømmen og venter i 5 min og så tænder den igen. inden du tænder igen skal du også slukke alt der er tilsluttet routeren.

når du så her tændt routeren, vænter du til den er helt startet op. og så hvis du har TDC TV tænder du TV boxen, og der efter dine computere og andet udstyr, og til sidst din WD TV Live.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints thomasr har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lekle,

Jeg har selv en WD live, som er koblet til min HomeDisk via TDC HomeBox (Sagem Router). Det funger problemfrit.

mvh Thomas

Ikke længere TDC-ansat, trods min avatar.

Jeg har allerede fået byttet enheden én gang, og det er det samme med nummer 2 her.

Det virkede jo med min anden router, men der virkede internettet ikke. Og jeg ville da også helst bruge Sagem boksen.

Jeg har prøvet at genstarte det hele, og reset router, og det virker stadig ikke.

Har prøvet både at opsætte WD manuel og automatisk. (Automatisk virkede med Netgear routeren)

Håber virkelig der en med en gyldent svar derude.

Faldt lige over dette emne: /t5/Bredb%C3%A5nd/nas-server/td-p/33433

Og der nævnes at TDC bruger bestemte DNS adresser.

Opsætningen i WD TV Live hub'en vil have IP: har tildelt med succes, Subnetmask: Også ok, Gateway: Standard 192.168.1.1 og sidst DNS, hvilket jeg har forsøgt med 192.168.1.1 men kan læse i emnet foroven at TDC måske bruger fx 194.239.134.83 ell. 193.162.153.164???

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)