Vores WebTV virker ikke mere?

Hej

Håber der er nogen som kan hjælpe. WebTv har virket fint for, men da jeg skulle bruge det idag virke den ikke, jeg får en meddelse :

IP adresse: xx.54.35.xx

Du benytter ikke din egen bredbåndsforbindelse, og kan derfor ikke se TDC Web-tv [B5057818]

Men når jeg checke mit aktuelt ip address på pc, er det ikke den som er navnt i overnavnte meddesle. Jeg har genstartet pc også

Vi har Home Trio, og fjernsyn virke fint.

Any ideas ?

Mvh

Chris

Jeg har fjernet den IP-adresse der er kopieret ind i dette indlæg. Når du skriver din IP adresse, kan "Onde personer" lave et målrettet angreb på din computer. Normalt ringer de bare på og din sikkerhed lader som om der ikke er nogen på den IP-adresse de ringer på ved. Men hvis de får den som her, så bryder de ind, medmindre du er sikret grundigt. Derfor

Patrick, forum administrator

3 Kommentarer

Du er ikke den eneste der har problemer med web tv.

Jeg kan ikke se web tv og jeg får en meddelelsen, at jeg ikke er hjemme - jo jeg er - når jeg tager systemtesten meldes alt ok og de skriver, at jeg kan se web- tv - men det kan jeg altså ikke og det uanset om jeg er logget ind eller ej. Jeg har i den senere tid jævnligt haft dette problem. problemerne er kommet efter TDC kontrollerer IP adressen - før den tid oplevede jeg ikke problemer med web tv.

Det samme skriver den hos os.. virkede for 2 dage siden.. fatter ikke at man kan være på en anden ip adresse.. har genstartet det 4 gange, samt kan jeg ikke printe fra trådløs printer,  da den jo også bruger ip adresse.. surt at betale for noget der ikke virker optimalt.

Og nu virke det igen i dag Ligeglad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P