Vores Erhvervstelefon kan ikke modtage opkald - hjælp til viderestilling


Vi har haft nogle tekniskeproblemer med vores telefon her for tiden, som har gjort at vi ikke kan modtage opkald fra kunderne, og når vi hverken kan ringe til en support på det her tid eller selvbetjene os til viderestillings tjenesten vil vi gerne have hjælp til at vide hvad der af muligheder tilbage.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kommer jo lidt an på hvad der er sket.... Hvis i har egen "telefoncentral" er det normalt ikke TDC der har service på den, den kan være stået af, eller trænge til en opdatering af sin firmware.

Det kan også være i kører IP-telefoni - så har i også noget mere udstyr at kigge på....

Det kan selvfølgelig også være kabelbrud. Hvis man er meget afhængig af sin telefon - så er man nødt til at have en eller anden form for udvidet service på den.

Der er mange steder fejlen kan ligge - ud fra de MEGET begrænsede oplysninger du giver er det næppe muligt at komme det nærmere.

Vh

Peter

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)