Svar

Voicemail Webinterface

Hej.

I indstillingerne for velkomst på min voicemail er der en velkomst i dagtimerne og en velkomst uden for dagtimerne.

Den flinke mand, siger så når man taster 0 for at få hjælp, at tidspunkterne for velkomsterne kan ændres via voicemail webinterface.

Men hvor fuck finder jeg den side hvor jeg kan ændre det?

Håber nogen kan hjælpe.

icon

Bedste svar af BrianMose 22 februar 2012, 17:02

Som du kan se i mit link, kan man indstille 2 forskellige beskeder.  1 for dagtimerne (når du er på arb) og en til om aftenen (når du er hjemme).

Selve tidsrummet ved jeg ikke hvordan man indstiller, men hvis du har fået at vide, det kan lade sig gøre, må det være et sted i de indstillinger.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Oppe i toppen af dette billede klikket du "mit TDC"

Klik på "Selvbetjening"

Klik på "Mit abonnement" ud for dit fastnet nummer

Klik på Voicemail

Ved ikke om du kan kommer dertil direkte på dette:

https://fxn.selfcare.tdc.dk/Krump/showAvailableMessages.do?

Ehm, fastnet nummer? Jeg har kun mobilnummer.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan se strukturen på deres mobil voicemail her.  Alt indstilles over din telefon og ikke internettet.

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/mobil/voicemail.pdf

Hvorfor får man så at vide, at tidsrummet for velkomst i og uden for dagtimerne skal indstilles via voicemail webinterface? Hvad betyder det så?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Som du kan se i mit link, kan man indstille 2 forskellige beskeder.  1 for dagtimerne (når du er på arb) og en til om aftenen (når du er hjemme).

Selve tidsrummet ved jeg ikke hvordan man indstiller, men hvis du har fået at vide, det kan lade sig gøre, må det være et sted i de indstillinger.

Okay. Så må jeg have fat i Kundeservice. Tak for hjælpen

Hvilket svar fik du så???

Jeg kan altså heller ikke finde hoved og hale i deres besked.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)