Svar

Voicemail slå fra

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej

Jeg har almindelig gammeldags fastnet + bredbånd + family + fri weekend som indeholder Voicemail,Banke på,Vis nr. og fri tale til fastnetnumre i weekends.

Jeg ringede til "kundebetjening" for at få voicemail frakoblet, fik oplyst at det kan de ikke gøre hos dem.

Jeg skulle ringe til 80222222 og trykke 2

Det har jeg prøvet før uden held!

Jeg har så prøvet igen nu og fik svaret at Voicemail er frakoblet.

Jeg prøvede så at ringe til telefonen og fik VOICEMAIL     [i]

Hvor lang tid skal der gå fra man ringer til ordren er effektiv

MVH

Carl

icon

Bedste svar af car1 30 oktober 2011, 16:36

Tak for svaret men da intet lykkedes ringede jeg til "kundebetjening" igen og fik denne gang fat i en frisk pige ( jeg mener hun hed Vibeke )  der tilsyneladende vidste hvad hun havde med at gøre hun har slået tjenesten helt fra og det virker tak for det.

Da jeg har bestilt Home Trio til om en måneds tid gruer jeg for at Voicemail bliver tilkoblet automatisk og jeg skal igennem det hele igen, næsten hver gang vi har fået foretaget en lille ændring hos TDC går der ged i den suk !!!   Trist humørikon

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv i stedet at trykke  #21#

Tak for svaret men da intet lykkedes ringede jeg til "kundebetjening" igen og fik denne gang fat i en frisk pige ( jeg mener hun hed Vibeke )  der tilsyneladende vidste hvad hun havde med at gøre hun har slået tjenesten helt fra og det virker tak for det.

Da jeg har bestilt Home Trio til om en måneds tid gruer jeg for at Voicemail bliver tilkoblet automatisk og jeg skal igennem det hele igen, næsten hver gang vi har fået foretaget en lille ændring hos TDC går der ged i den suk !!!   Trist humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)