voicemail


  • 0 kommentarer
Jeg har fået ny smartphone, nyt duet abonnement og opsat voicemail efter TDC's anvisning, men kan ikke få det til at fungere. Problemet er, at voicemail går i gang direkte, hvis jeg bliver ringet op på min fasttelefon (bredbånd). På "selvbetjening" er alt slået fra, viderestilling, kædering, spærring osv, men lige meget hjælper det.

Er det noget, jeg kan ordne selv, eller skal jeg ringe til TDC?

 

 

 

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sb40.

Jeg kan forstå du selv har prøvet at ændre nogle ting på selvbetjeningen uden held. Hvis der stadig er problemer med din voicemail, bliver jeg nød til at henvise dig til vores hotline på 80808047, som helt sikkert kan afhjælpe dine problemer herom.

Mvh Lennart.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)