voicemail

• him
  • 0 kommentarer
koster det noget at ringe til sin tdc telefonsvar?

him 

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, - det gør det.

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er i øvrigt ret umuligt at finde taksterne for dette i TDC's oversigt, men fra selvbetjening mobil på min egen regning kan jeg se at det koster 1,04 kr. i opkaldsafgift og 0,69 kr. i minuttet for øvrig tid.

Mvh FN ;-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg synes ganske enkelt, at det er noget værre noget, at vi som forbrugere skal betale for, at AFLYTTE vores egen voicemail. - Om det så er fra udlandet eller hvad det nu er.

Og så lige det der med, at det altså også er dig, som betaler for viderestillingen til voicemailen, når andre ringer til dig.

- Også når du er i udlandet. - Der betaler du bare dobbelttakst. - Lidt ligesom i natbusser.

-----

Håber, at der snart bliver gjort noget ved dette humbug. - Mest fra mobilabonnementerne, men også fra Fastnet, selvom det her dog kun er éen kroner det drejer sig om.

Jeg har smsmedia, og her drejer det sig om 0,99 kroner i minuttet pr. påbegyndt minut. - Og det er altså en dyr affære.

- Fortsat en rigtig god dag til jer alle Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P