Vis/skjul nummer (endnu en...)

• Deltager
  • 0 kommentarer
Da jeg i august 2009 skiftede fra PSTN til HomeTrio, gik der ged i vis/skjul nummer, og fire breve til TDC's direktion var nødvendige for at få oplyst koderne til aktivering/deaktivering af numrene.

Jeg er nu flyttet fra Nordsjælland til Østjylland. og koderne er IKKE de samme. Jeg har ikke lyst til at "slås" med diverse iøvrigt flinke supportmedarbejdere i to uger for måske at få koderne oplyst.

Spørgsmål: Er der en webside, hvor koderne til de forskellige services kan ses (geografisk opdelt) - eller hvorledes aktiveres/deaktiveres udsendelse af A-nummer, når man bor i Østjylland?

Hilsen

Jn

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jn4166

Tak for dit indlæg.

Hvis du ønsker, at slå skjul nummer til/fra skal du indtaste følgende på din fastnet telefon:

På PSTN:

Skjul nummer til *31*

Skjul nummer fra #31#

på Bredbåndstelefoni:

Skjul nummer til *74*

Skjul nummer fra *75*

Denne funktion virker i hele Danmark, det afhænger kun af om du har Bredbåndstelefoni eller Fastnet, om det er det ene eller det andet du skal indtastes.

Du er velkommen til at skrive ingen inde på Forum, hvis du har andre spørgsmål.

Angelika skrev:
Hej jn4166

Tak for dit indlæg.

Hvis du ønsker, at slå skjul nummer til/fra skal du indtaste følgende på din fastnet telefon:

På PSTN:

Skjul nummer til *31*

Skjul nummer fra #31#

på Bredbåndstelefoni:

Skjul nummer til *74*

Skjul nummer fra *75*

Denne funktion virker i hele Danmark, det afhænger kun af om du har Bredbåndstelefoni eller Fastnet, om det er det ene eller det andet du skal indtastes.

Du er velkommen til at skrive ingen inde på Forum, hvis du har andre spørgsmål.

Hej, beklager, når jeg kalder op med *74* og *75* får jeg kun treklang (idiottone).Jeg havde programmeret mine udmærkede Panasonic telefoner (fra TDC's telebutik i Kongens Lyngby) i Nordsjælland med koderne, og det fungerede dér. Her i Østjylland fungerer det ikke med disse koder (jeg prøvede faktisk også med # i stedet for * og med 31-kombinationen).

Jeg tror desværre, det er halsløs gerning at melde dette til 'fejlmeldingen'. Jeg husker med gru på de samtaler/oplevelser jeg havde i august/september 2009, hvor alt koksede, og ingen af dem, jeg talte med, kendte andre koder til vis/skjul end 31'eren - den fra PSTN.

I de gamle kun-PSTN-dage fandtes en lille brochure med alle koderne - lige fra 'vækning' til 'forstyr ikke', men en sådan findes vist ikke for IP-telefoni?

Hilsen

Jn

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)