Vis nummer, men jeg kan bare ikke se numrene der ringer?!?

Jeg har for nyligt skiftet mit meget velfungerende ISDN2 med 8/0.5Mbit ud med HomeDuo.

Nu er det så lykkedes mig at få tilkøbt vis nummer til mit HomeDuo og det skulle virke fra 11.nov., mit problem er så bare at mine telefoner ikke viser det nummer der ringer selvom TDC siger at de sender nummerne til mig. Mine telefoner har indbygget display til at vise nummeret. Jeg har en lidt ældre B&O telefon som ikke viser andet end --------------- når telefonen ringer, så derfor købte jeg en ny Siemens telefon også med display, men den viser bare [[[ 0 ]]] ved opkald.

Jeg har gået mit udstyr igennem og koblet telefonerne enkeltvis direkte i homeboxen, men det hjælper ikke. Er der nogen der har haft samme problem og som har fået det løst?

Jeg må erkende at jeg er godt træt af alle de problemer mit skifte til HomeDuo har medført :-(((

Mvh. Kim

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DK_Dude

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Der er en anden bruger, der har stillet lignende spørgsmål her på Forum. Muligvis kan du bruge svaret der fra. Derfor tillader jeg mig, at henvise dig til denne tråd:

/t5/Telefoni/Hj%C3%A6lp-min-BeoCom-6000-virker-ikke/td-p/7447

Du er velkommen til at skrive her på Forum igen, hvis dette ikke afhjælper dit problem.

Jeg får en teknikker ud inden i morgen kl.19, og så må vi se om han har noget med, der kan vise nummer på min adresse, eller om de må erkende at det, som jeg siger, ikke virker.

Så nu venter jeg spændt :-)

Kim

Hej,

Jeg har samme problem, så jeg er spændt på, om tekniker-besøg hjalp.

mvh

Keld

Teknikeren havde en lille nummerviser med som kunne vise nummer på vores linje :0|

Han sagde at bredbåndstelefoni og vis nummer kunne drille med nogle telefoner, så vi vil se om ikke vi kan skaffe en telefon der virker i den lokale TDC butik.

Det er bare ikke tilfredsstillende at man ikke kan være sikker på at en telefon der virker med vis nummer på en alm. telefonlinje ikke virker på en linje med bredbåndstelefoni. Man kunne godt savne at man fik sådan noget at vide inden man ændrede sit telefoni og internet til HomeDuo, for nu skal jeg ligge og kæmpe med leverandøren af telefonen for at få ham til at tage den retur for han mener ikke den fejler noget da den fint viser nummer ved ham.

Så mit råd er, køb en ny telefon ved TDC og så bank dem hvis den ikke vil vise nummer sammen med dit bredbåndstelefoni ;0), for så er det sgu' dem der skal få det til at virke sammen. Jeg var så dum at finde en anden leverandør til min telefon.

Mvh. Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P