Virusdefinitioner i f-secure

TDC sikkerhedpakke vil ikke opdatere virusdefinitionerne, hvor den konstant siger, at de er meget gamle. Det er de også. Hvad gør man ved det?

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sven_Hother

Prøv et åbne sikkerhedspakken ved højreklik på ikonet nede på proceslinien, og klik på Åbn TDC Sikkerhedspakke.

Her på forsiden klikker du på knappen Opdater.

Så skulle programmet gerne gå igang med at opdatere, du kan nu lukke dette vindue.

Vær opmærksom på at det kan godt tage flere minutter. Så lad den arbejde færdig i baggrunden.

Jeg håber dette kan hjælpe dig.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sven Hother

Jeg har på et tidspunkt oplevet en pc, som havde et lignende problem. Manuel aktivering af "Opdater", som KPN beskriver det, virkede heller ikke.

Eneste umiddelbare løsning var at afinstallere F-Secure og geninstallere programmet, hvorefter opdateringen af virusdefinitionerne kørte, som den skulle.

Hvis du beslutter dig for at geninstallere F-Secure, kan du downloade programmet under "Selvbetjening" (under dine bredbåndsoplysninger). Her kan du også finde din licenskode.

Mvh

Stephen

Synbolet for TDC sikkerhedspakke i nederste højre hjørne står og blinker med rød trekant: Virusdefinitionerne er meget gamle.

Det ved jeg godt, for det startede med en gul trekant!

Jeg har prøvet at opdatere, men uden held.

Det er brandirriterende ikke at kunne foretage sig noget,

der kan få det gamle symbol uden blink tilbage.
Hvad gør jeg???? HJÆÆÆÆÆLP!

Hnny Jensen, Hedensted

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Henny

Jeg fandt dette link, prøv og se om det kan afhjælpe dit problem.

Se link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=22484

hilsen Bente

Hej Bente.

Tak for dit svar, som jeg har fulgt, desværre uden held.

Jeg har opdateret, scannet coomputeren, genstartet, men ingen ting hjælper.

Jeg har stadig blinkende rødt i TDC´s ikon for sikkerhedspakken.

Hilsen HEnny

Jeg bøvlede med samme problem . Løsningen for mig var at geninstallere sikkerhedspakken, så blev den opdateret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)