Svar

Virusbeskyttelse

• Guide
  • 26 kommentarer
Hvordan slår jeg min virusbeskyttelse til?

Har indstalleret sikkerhedspakken, men får nu besked om at virusbeskyttelse er slået fra.

icon

Bedste svar af muddi 26 januar 2011, 12:05

Glem mit spørgsmål, fik langt om længe fat i en TDC medarbejder. Der skal godt nok tålmodighed til når man ringer til TDC - der gik nok 10 min. før jeg kom igennem - pyt fik svar på mit spørgsmål....Meget glad humørikon

Se original

6 Kommentarer

Glem mit spørgsmål, fik langt om længe fat i en TDC medarbejder. Der skal godt nok tålmodighed til når man ringer til TDC - der gik nok 10 min. før jeg kom igennem - pyt fik svar på mit spørgsmål....Meget glad humørikon

Hej muddi

Det var da hurtigt i forhold til andre der venter i ½ timer.Blinkende humørikon Nå jeg skal nok lade være med at drille.

Det var godt du fandt ud af hvordan. Har du lyst til at fortælle andre hvad du skulle gøre?

På den måde kan du også hjælpe andre.Glad humørikon

Hej Maja.

Ja, det var lidt pudsigt, netop som jeg havde fundet stedet på min CP kom jeg igennem til en TDC-medarbejder.

Gik ind i - denne computer, kontrolpanel, sikkerhedscenter - og her kunne jeg slå virusbeskyttelse til.

Efterfølgende kunne jeg se at TDC-sikkerhedspakken havde sørget for at alt var i orden. Jeg havde bare været lidt for hurtig.

Blev lidt forskrækket da jeg fik en melding der gik på at min CP muligvis var i fare for virusangreb.

Din melding om at afinstallere og geninstallere havde også hjulpet - troede jeg - (den med at gå i dvale) det virkede nogle få gange, men så pludselig var jeg nødt til at lukke helt ned igen.

I eftermiddags kunne jeg også komme ind på TV2's spil og spille ludo, hvilket jeg heller ikke kunne i går, men efter jeg har haft lukket ned, er det også slut - altså kan jeg IKKE spille lude/yatzy o.s.v.

men tak for hjælpen, jeg må prøve at ringe til hotline og høre hvad de sige *S*

/ Muddi

Hej muddi

tak for tilbagemeldingen. Du skriver lukke helt ned, Har du prøvet at tage strømmen fra hele dit anlæg i ½ minut. Nogen gange kan detgodt hjælp på mærkelige problemer. Nu ved jeg ikke hvor it-kyndig du er, men du har ikke ved et uheld kommet til at installere et andet virusprgram. Du siger du spiller. Desværre er der på nogle sider, hvor man uforvarende kan komme til at dovnloade og installere et program, som man er blevet lokket til at sige ja til. Prøv at gå ind der hvor du afinstallerer et program, for at se om der er et program du ikke kender. Hvis du ikke kender et program og du ikke ved om du må slette det, så prøv at vende tilbage hertil, for at spørge om du må slette det.

Hvis ikke dine problemer er løst, kan du trække din accepteret som svar tilbage.

Hej Maja.

Der hvor jeg spiller er på TV2 spil, og det er ikke noget med at hente eller downloade noget.

Den med at ta' stømmen ½ min. kender jeg godt, men havde ikke lige tænkt over at det er en mulighed. Det vil jeg prøve i morgen.

Jeg har flere ting inde under "fjern" som jeg er i tvivl om, men prøver lige at kigge derind.

Det er en fornøjelse at "kende" sådan en som dig Blinkende humørikon

Hej

tak i lige måde. Du vender bare tilbage hvis du har noget. Godnat og sov godt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)