Virus

En virus (tror jeg) har installeret sig på min computer ved navn XP Security 2012 - selv TDC Sikkerhedspakke synes at være sat ud af drift - Er der nogen der kan fortælle  mig, hvordan jeg afinstallerer den?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ylliv

Ja, XP Security 2012 er et falsk antivirusprogram, som udgør en alvorlig sikkerhedsrisiko på din computer. Trist humørikon

Du kan prøve at starte din computer i fejlsikret tilstand - med netadgang, og downloade samt installere programmet Malwarebytes Anti-malware, fx via dette link:

http://www.spywarefri.dk/software/malwarebytes-anti-malware-free/

Derefter skal du køre programmet Malwarebytes Anti-malware (i fejlsikret tilstand). Forhåbentlig finder anti-malware-programmet "XP Security 2012" og fjerner det fra din computer.

Mvh Stephen

Tilføjelse: Hvis det kan lade sig gøre, vil det nok være en rigtig god idé først at lave en systemgendannelse til et tidspunkt før XP Security 2012 dukkede op på din computer.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du googler 'xp security 2012 remove' kommer der masser af svar, du må selv vælge, jeg kan ikke anbefale nogen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)