Virker TDC selvbetjening for nogen af jer ?

Kan I se forbrug helt ned til per opkald ? Ved nogen hvor gratis websms er : 

"Det kan du i Selvbetjening Mobil :

• Send 10 sms om dagen - kvit og frit
  • Se din regningsstatus - her og nu"
Jeg kan intet af disse ??

22 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, - jeg kan godt tilgå Selvbetjening, men det er det ikke alle der kan. Denne meddelelse står at læse på websiden:

OBS: Vi har i øjeblikket en fejl, der gør, at nogle "TDC Mobil"-abonnementer ikke kan vises i Selvbetjening. Vi forventer, at fejlen er rettet 24. januar.

10 gratis SMS om dagen finder du på TDC Mobil Selvbetjening på dette link:

http://mobil.tdc.dk/sb_light/login.jsp?history=http://mobil.tdc.dk/sb_light/sendsms.jsp

Mvh FN ;-)

<script type="text/javascript">// tdc.partner.snippet(12592); // </script> <script src="https://i.tdconline.dk/cms/snippet/2/9/12592.js" type="text/javascript"></script> <script type="text/javascript">// divlist = new Array(); set_show_hide_divlist(divlist); // </script>
Tusinde tak FN ! 

ved send gratis sms får jeg denne error:

"Kan du ikke logge ind, kan det være fordi dit nummer endnu ikke er tilføjet vores system. Prøv da igen om et par dage.
Bemærk: der er i øjeblikket problemer med log ind. Du kan dog oprette dig som bruger på vores Udvidede Selvbetjening, hvor du bl.a. kan se din regning. Opret dig her

Mit nummer er tdc nummer i 15 år .. og seneste abonnement skift 6 måneder siden...

(Jeg har gratis sms i abonnement, men vil gerne bruge websms til at sende internet-tekst til mobil)

MEN Dit link gjorde at jeg kunne signe op på den "gamle" selvbetjening" hvor man kan følge sit forbrug .. FANTASTISK ! samtlige kundeservice medarbejdere har i 6 måneder sagt man ikke kan det men henvist til det nye som ikke virker !!! TAKKKER !!!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

SpændendeGlad humørikon

Jeg bruger ikke selv den gratis SMS-tjeneste, men jeg tror da lige jeg vil prøve det, for at se hvordan det virker herfra.

Du får naturligvis resultatet at høre.

Mvh FN ;-)

Tak , glæder mig til dit svar... I den nye selvbetjening: kan du gå ned på samtaleforbrug og se du har ringet X minutter til XXXXXXX nummer ?? Det er der det går galt for mig. og virker i det gamle ! Blinkende humørikon

Omdømme 3

Jo, jo - det virker skam fint. Glad humørikon

Jeg indtaster mit mobilnummer på den webside som jeg angav i mit første svar, - og straks efter for jeg tilsendt en kode på en SMS.

Med koden logger jeg mig ind på siden og kan herefter sende en SMS, som jeg valgte at sende til mig selv for at se om det virker, - og det gjorde det.

Mvh FN ;-)

Jeg mener svagt at kunne huske en af de 10 kundeservice medarbejdere jeg har talt med sagde at det ikke virker til TDCmixmedia . hvilket abonnement har du ?

Omdømme 3

Nu ved jeg ikke lige præcist hvor du fandt dit samtaleforbrug, men hvis du ikke kender sitet i forvejen, så er her et rigtigt godt og overskueligt site du kan tilmelde dig. Den virker stort set altid og er rigtig nem at navigere rundt på:

https://selvbetjening.tdcmobil.dk/Krumm/jsp/selfreg/private_login/login.jsp?msg=newlogin&tg=https%3A//selvbetjening.tdcmobil.dk%3A443/Krumm/jsp/private/login.do

Du kan kun bruge sitet hvis din mobil har et selvstændigt abonnement. Den må IKKE være en del af en "pakkeløsning" som eksempelvis Duet eller lignende.

Mvh FN ;-)

Ja, det er den jeg betegner som den "gamle" side som virker ! du kan se den gamle teledanmark design fra 2006 og alle link er disabled ! den nye på tdc's nuværende hjemmeside virker så ikke ...

Omdømme 3

2 af mine 5 mobilabonnementer er hos TDC, og disse har jeg begge ændret til TDC Simply straks efter bindingsperiodens udløb, - så det korte svar er: TDC Simply.

http://privat.tdc.dk/publish.php?id=7866

Mvh FN ;-)

Tak , ja det bliver nok min løsning ... klik iøvrigt på simply på den side du linker til : "

"Siden blev ikke fundet!

Siden, du søgte, kan være fjernet, ændret eller midlertidigt ude af funktion.

Sådan kommer du videre:

• Tjek om adressen er stavet rigtigt
  • Der er forskel på, om du bruger store eller små bogstaver
  • Der må ikke være mellemrum i adressen"
Nu har jeg fået 15 error coder inden for 30 min !!! WOW
Omdømme 3

Citat:

"Jeg mener svagt at kunne huske en af de 10 kundeservice medarbejdere jeg har talt med sagde at det ikke virker til TDCmixmedia"

Jeg tror ikke at den der service med 10 gratis SMS'er om dagen er forbeholdt nogle bestemte abonnementstyper.

Jeg mener at det gælder for alle TDC's mobilkunder, så hvis du ikke kan tilgå sitet og få adgang til denne service, så tror jeg da lige at du skulle tjekke op med Kundeservice for at høre om det virkeligt kan passe.

Mvh FN ;-)

PS: Jeg hægter lige et svar mere på denne.

Jo tak, - jeg har prøvet at klikke på TDC Simply, og fik præcis den samme besked som dig: "Siden blev ikke fundet".

Det er et generelt problem med TDC's i forvejen komplet uoverskuelige websider, at der er alt for mange døde links der ikke er ryddet op i. Det burde de virkeligt gøre noget ved. Jeg oplever det MEGET ofte. Trist humørikon

Mvh FN ;-)

Igen må jeg med skam meddele at onfone tilbyder ubegrænset gratis websms endda med tids planlægning og mulighed for udlands sms mod betaling..Imponerende

"Det er et generelt problem med TDC's i forvejen komplet uoverskuelige websider, at der er alt for mange døde links der ikke er ryddet op i. Det burde de virkeligt gøre noget ved. Jeg oplever det MEGET ofte."

WOW ! Jeg troede jeg var den eneste i verden der synes dette .. nu er vi to !!

også interesant at antyde at det nok er os som har klikket på en forkert måde ;-) " :

Sådan kommer du videre:

• Der må ikke være mellemrum i adressen""
Omdømme 3

LOL Meget glad humørikon

Jeg er ret sikker på at vi er betydeligt flere end to, - HELT sikker faktisk.

Mvh FN ;-)

Er du nu SIKKER på du har klikket på den rigtige måde :

"

Sådan kommer du videre:

• Der må ikke være mellemrum i adressen"" "
Meget glad humørikon
Omdømme 3

Ja, - jeg har en ret kliksikker hånd. Jeg klikker dagligt, og jeg er rigtig god til det. Meget glad humørikon

"Ja, - jeg har en ret kliksikker hånd. Jeg klikker dagligt, og jeg er rigtig god til det."

Hvis du virkelig er så kliksikker har jeg det helt rigtige abonement til dig : http://myclick.tdc.dk/

hahaha! Meget glad humørikon Hvis du ringer til kundeservice vil du nok blive stillet følgende kontrol spørgsmål :

• Der må ikke være mellemrum i adressen"" "
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Ser ud til, at I har hygget Jer med denne tråd.

Der er andre tråde, som indeholder svar til Jer: /t5/Abonnement/mobilnr-er-v%C3%A6k-i-selvbetjening/m-p/16629#M924

Mvh

MacGyver

" Ser ud til, at I har hygget Jer med denne tråd. "  haha ja, jeg har ihvertfald !!

"Der er andre tråde, som indeholder svar til Jer:

Tusinde tak for det link ... Det bekræftiger jo at de ikke taler sammen i kundeservice og man kan forklare sig forfra hvergang med en ny medarbejder på dette centrale punkt for ethvert teleselskab ; forbrugsoversigt! 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DOWJonas.

Blot et kort forslag ang. kundeservice og tale med en ny medarbejder.

Gør det for vane at skrive deres navn op, samt hvornår du har talt med dem - det gør det hele betydeligt lettere.

Macgyver skrev : "Blot et kort forslag ang. kundeservice og tale med en ny medarbejder.

Gør det for vane at skrive deres navn op, samt hvornår du har talt med dem - det gør det hele betydeligt lettere."

Ja, det burde jo ikke være nødvendigt de de burde skrive i profilen hvad de ændrer... Men det er helt sikkert en god ide !

Virker stadig ikke : dagens fejlkode

"

Regning for perioden 11.01.2011 til 10.02.2011

Der kan ikke vises detaljer for denne regning.
Stadig ikke løst for mig ... Er der nogen for hvor det virker ned til enkelte samtaleniveau ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)