Virker ikke på hverken PC eller smartphone


Har haft TDC Play - eller skulle ha haft - i over en måned, da jeg har mobilt bredbånd og alm. bredbånd hos jer, hvor det skulle følge med. Meeen det virker ikke... Har skrevet flere mails, beskeder på facebook, ringet ind til kundeservice og ingen har kunne gøre noget som helst.
Fik et nyt login - det virker - får bare af vide, mit abonnement ikke understøtter tdc play. Så jeg kan selvf. ikke høre musik.. Har fået af vide flere gange, at jeg selv skal tilføje abonnement, men det har jeg prøvet hver dag i over 2 uger nu - og det virker ikke! Den siger gang på gang, at der sker en fejl..

Hvad skal jeg gøre?!

Eller; hvad kan I gøre?

Hilsen
Camilla

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Camilla.

Det lyder til, at der er nogle valideringsproblemer iht. dit abonnement og din brugeradgang.

Dette skal nulstilles, og dette kan kun gøres ved at kontakte vores hotline på : 70 70 30 30

Mvh. Lennart

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)