Virker ikke efter opdatering

Jeg opdaterede TDC play i onsdags og nu er mine playlister slettet og jeg kan ikke oprette nye. Jeg bliver bedt om at synkronisere playlister, men når jeg har klikket ok, kommer en fejlmeddelse at den ikke kan oprette forbindelse m.m. What to do???

6 Kommentarer

Jeg har præcis det samme problem. Efter jeg har opdateret er alle mine sange fra mine playlister blevet slettet, og jeg kan ikke finde ud af at få dem opdateret. Desuden kan jeg heller ikke lægge sange ind på mine lister, for lige så snart jeg lukker app'en ned, så forsvinder de igen.

Jeg ved desværre heller ikke hvad man skal gøre ved det.

Det ville jo være optimalt, hvis TDC ville se på problemet og få det løst...
Har fået besked fra TDC kundeservice om, at hvis man har opdateret uden at wifi var optimal er alle playlister gået tabt. Come on. Det kan sgu da ikke passe..... Men jo det sagde de.....
Det kan da ikke passe, at selvom man har opdateret hjemme ved ens wifi, og den så ikke har været "optimal," at det hele bare er gået tabt. Og hvad skal man gøre når man stadig ikke kan lægge sange ind på sine lister uden at de forsvinder så snart man lukker app'en?

Jeg synes godt nok det er lidt irriterende, for er ellers ret vild med TDC play app'en.

Jeg har samme problem. Har forsøgt at afinstallere det og downloade app igen til iphone-det er samme resultat..dvs alt forsvandt
Det virker stadig ikke heller ikke hos mig.
Gad vide om TDC nogen sinde vil gøre noget ved det....

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)