Vind en iPhone 5?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

• Veteran
  • 78 kommentarer
Hej,

Nogen som ved noget om, TDCs konkurrence "vind en iPhone 5"?

Ja, tak, det vil jeg gerne, meget gerne[i] Men har svært for, at gennemskue betingelserne.

Har TDC bredbånd, men ikke et telefonnummer. Bliver så opfordret til at indtaste TDC-nummer - Heureka!, tænker jeg, mit EM-nummer, men nej, der skal være 8 siffre - kundenummer, nej, heller ikke det?

Vil det sige, at jeg ikke kan være med i konkurrencen?

Desuden mangler jeg at afkrydse "Det er ok, at TDC koncernen ringer, e-mailer, sms’er eller lignende med rådgivning og tilbud..."

Det vil jeg ikke.

Nogen som har et bud på TDCs vilkor i denne konkurrence?

Mvh

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du har vel et telefonnummer at indtaste?

Der står ikke noget om at det SKAL være et TDC-telefonnummer - bare et telefonnummer.... Og hvis man har et telefonnummer ved TDC - så er det selvfølgelig det man taster ind.

Det fungerer fint her.

Vh

Peter

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Tak for dit svar, PeterA

Selvfølgelig kan jeg taste ind mit ikke-TDC-telefonnummer (TDC ejer dog mit selskab), men da det står: "TDC-kunde, så indtast dit TDC-nummer", bliver jeg lidt i tvivl. Hvorfor skulle man ikke indtaste sit TDC-telefonnummer, hvis man nu havde et?

Men da jeg er TDC Bredbåndskunde, ville bare være fint, at kunne indtaste kundenummer eller EM-nummer.

Men held o lykke, håber du vinder, nu da jeg trækker mig Glad humørikon

Mvh

Hej

Jeg blev lidt nysgerrig.

Felter markeret med * skal udfyldes

Indtastede mit navn, telefonnummer og mailadresse.

Jeg Markerede ikke ud for:

Det er ok, at TDC koncernen ringer, e-mailer, sms’er eller lignende med
rådgivning og tilbud om telefoni-, tv- og bredbåndsydelser. Jeg vil også gerne
have, at de bruger oplysninger fra mine regninger og mit forbrug til at give mig
relevante tilbud. Jeg kan selvfølgelig til enhver tid ombestemme mig.

Min deltagelse kunne ikke sendes. Jeg sadte en markering og den blev sendt. Overrasket humørikon

Min mand prøvede også. Samme procedyre. Kunne ikke sende uden at der var markering i fæltet. Overrasket humørikon

Næste gang TDC  laver en konkurence hvor vi skal udfylde fælter med *-markering, så husk lige at sætte stjerne ud for ALLE fælter.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)