Viewright til webplayer

Jeg har windows 7 og har installeret Viewright til web-player, men den er installeret, aktiveret  - IKKE BEKRÆFTET - hvilket betyder, nul billeder, hvordan skal jeg få den bekræftet og hvor ligger fejlen?

20 Kommentarer

Det er ganske normalt og har ingen betydning, men tilføjelsesprogrammet skal være aktiveret!

Hmm, hvorfor virker den så ikke, hvorfor kommer jeg ikke igennem til serveren, så jeg kan se tv, film og serier???? Kan du hjælpe?

Jeg vil lige sige, den er aktiveret i 3 browseren - ingen af dem fungerer med web-tv.

Der må være noget helt andet galt med "Viewright".

Playeren virker fint på den ene PC i huset, men ikke på en anden. Det er uanset om kun den eller begge er tændt. Når jeg først nu har opdaget det ikke virker på nr. 2 er det fordi den står på "gæsteværelset", som "ungerne" bruger når de kommer hjem. Derfor tændte jeg den nu for at sikre, at Windows var opdateret inden jul og opdagede derved problemet med TDC Play.

Jeg kan på andre sites se, at Yousee brugere også lider under tilsvarende problem med den samme player!

Af div. indlæg (også på Facebook) synes problemet at være dukket op i november.

TDC og Yousee virker ret passive omkring problemet! Hvorfor?

Er det samme version af ViewRight, der ligger på de to maskiner?

Jeg har konstateret, at den version man får via YouSee til brug for YouSee Play er en anden version end den, der virker med TDC Play. Så har man opdateret for at kunne bruge YouSee Play kan man for tiden ikke anvende hverken webTV, film eller serier på TDC Play.

Versionen fra YouSee blokerer, hvis der på maskinen samtidig kører en af flere programmer, som ser ud til at have det til fælles at de muligvis kan optage det viste materiale. Der blokeres sandsynligvis af hensyn til beskyttelse af ophavsrettighederne.

Læs mit nye indlæg" Løsning af ViewRight problemer.

Den opr. tdc-fil er fra 2012. Jeg tror du har ganske ret, der kommer nemlig både i selve websided og et pop-up vindue med næsten den samme text til at downloade tdc-.msi-filen. JEg har prøvet at andvende begge metoder, men forsøger at downloade direkte fra hjemmesiden (play), er det alligel pop-upen der komme tilbage og blivere brugt.

Vi har jo ikke you see, men adsl.

Skal jeg blot vente på, at TDC for korrigeret for fejlen. Jeg har jo bemærket at you-see har været nede et lille stykke tid eller er der et specielt sted, hvor jeg stensikkert kan hente den korrekte fil?

PÅ forhånd tak.

Marianne Skou

Hej Bonnie8.

Jeg fik også problemer meed ViewRight på et tidspunkt. Vi har 2 næsten ens computere, som kørte med samme version af ViewRight (ver 3.3.0.0) og pludselig virkede web Tv ikke på den ene. Jeg ved ikke lige hvad der gik galt, men jeg fandt denne løsnig, som virkede hos os.

1. Luk alle browsere.

2. Gå ind i mappen C:ProgramData, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

3. Gå ind i mappen %appdata%, hvilket man kan køre ved at skrive det ind i f.eks. Kør (Windows knap + R) og der ligger der en mappe som hedder Verimatrix. Slet mappen Verimatrix.

4. Åben browser og start Web Tv og installer den foreslåede plugin.

Hej jros

Så har jeg også haft MEGA problemer, men godt du har delt dit tip ud. 

Det virker hos mig - TAK for hjælpen.

Hej.

Hvis man har ViewRight 3.6.0.0 er den beskrevne løsning ikke tilrådelig, da den ødelægger installationen. Herefter virker hverken TDC PLay eller YouSee Play. Så må man enten genskabe det slettede eller geninstallere ViewRight. For at bruge YouSee Play skal man have version 3.6.0.0 men den virker ikke til TDC Play. Disse oplysninger er hvad der er erfaret i praksis, der kan være forhold der gør at det ikke gælder for andre brugere.

MS-ERIK skrev:

Hej.

Så må man ........... geninstallere ViewRight. 

Jep, det er også det, som jros's tip slutter af med: At genindstalere ViewRight og som jeg gjorde.  

Jeg må åbenbart have den rigtige version. For tdc-play musik virker med både nye og egne playlister.

Jeg har haft en itmand til at gennemgå hele viewright, der mangler i mit tilfælde netop det link der skal koble viewright op på mine 3 browsere. Når han får tid ????? vil han undersøge hvordan filen ser ud og hvad der skal til at hæfte på mine browsere, såååå måske til sommmer jeg kan se web-tv. Tak for dine gode råd

Hej Jros, jeg tror du har helt ret, det var nemlig i slutningen af november dette problem indtraf. Men jeg er så heldig at have itfollk i nærheden - radius 200 km - og han har forklaret mig, hvad der mangler, og i virkeligheden skulle tdc ta sig af det, men det gør de jo ikke, så jeg må vente til han får tid til at dissekere verimax viewright, måske til påske. Tak for hjælpen.

MajaH skrev:

MS-ERIK skrev:

Hej.

Så må man ........... geninstallere ViewRight. 

Jep, det er også det, som jros's tip slutter af med: At genindstalere ViewRight og som jeg gjorde.  

Hej.

Jeg havde misforstået anvisningerne og troede, at man blot skulle slette de nævnte mapper, hvorefter det ville virke (lidt på samme måde som sletning af midlertidige internetfiler nogen gange kan løse problemer).

Afinstallation og rensning for gamle ViewRight-filer, og derefter nyinstallation, er prøvet men det hjalp ikke på det problem, at YouSee Play kræver ViewRight version 3.6.0.0, men TDC Play kræver version 3.3.0.0, og derfor kan man tilsyneladende ikke bruge både YouSee Play og TDC Play på samme computer for så vidt angår webTV, serier og film.

Har også netop konkluderet, at Yousee skal have en nyere version, mens TDC-Play SKAL have den gamleMand frustreret

Så man kan fjerne den CCCleaner, og installerer den version man skal bruge, hvis det er filmparken eller Yousee man skal se?????

Hvorfor laver to nært beslægtede virksomheder hver deres verden??

Har ellers lige skamrost TDC idag, overfor deres kundeservice.

er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan downloade viewright webplayer gerne et sted på dansk og nem da jeg ikke er særlig god til pc  hilsen villy

Har du TDC-PLAY?

ja

du går ind på mit tdc.dk og der klikker du tdc.play, herefter tv og så kommer wiev-right op ganske automatisk til at installere.

nej det gør den ikke

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P