Svar

vidersendelse af mails til en anden mailadresse

er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får vidersendt mails til een af mine mailkonti til en anden mailkonto, jeg er jo ikke interesseret i at ALLE mine mails ryger til nævnte konto men kun de mails med den nævnte mailadresse

icon

Bedste svar af Vibeke7 29 oktober 2011, 10:48

Tusind tak for hjælpen

Se original

6 Kommentarer

Hej Vibeke7

Jeg bliver nød til at spørge lidt ind til hvad du gerne vil.

Har du EN mailkonto hos TDC med en mailadresse. og har du der oprettet  aliasser for den mailadresse?

eller

Har du en mailkonto hos TDC via dit bredbånd og betaler du TDC 29 kr. om måneden for at have yderligere en mailkonto.

eller

Har du en mailadresse tilknyttet din tdc-mailkonto, og derudover en gmail-konto, hotmail-konto eller andre kontoer med andre domæner?

hej

jeg har 4 forskellige mailkonti hos tdc (må have 5) og den ene af de mailkonti skal sendes til en hotmail konto den anden mail skal sendes til en gmail konto og de sidst 2 skal bare blive der hvor de er, håber du kan hjælpe

Hej igen Vibeke.

Du har ikke 4 forskellige mailkonti hos TDC. Du har kun En.  Det vil sige, at de mailadresser  du har opretet hos TDC, alle i praksis repræsenter en persom, nemlig dig.

Hvis du under indstillinger i webmail, går ind på fanebladet "videsend" Har du mulighed for at skrive din gmail-konto og din hotmail-konto. Hvis du gør det, sender webmail ALLE mail i indbakken videre til begge mail-konto. Du kan kun vælge om webmail skal gemme en kopi efter afsendelse på webmail, eller de skal slettet når de er sendt videre.

Så derfor, det du gerne vil kan ikke lade sig gøre.

Jeg har derfor et forslag. Du kunne kontakte de personer der sender til dig på eks. 1111(a)mail.dk, og bede dem om at bruge din gmail-adresse og dem der bruger 2222(a)mail.dk, om at bruge din hotmailadresse.

eller

Hvis du vil behollde alle mail i din webmail-indbox, kunne du evt. oprette mapper til de forskellige mailadresser, og derefter få webmail til at sortere indkomne mail til de forskællige mapper. Hvis du vælger det, skal du gå ind i indstillinger - sortering, og der oprette regler for hvordan du vil sortere til mapper.

hmmm hvis jeg nu gerne vil kunne gøre som i spørgsmålet, hvad skal der så til??? skal jeg have et erhvervsabb.? eller andet??

Hvis du vil kunne gøre det skal du rette henvendelse til TDC  http://tdc.dk/kontakt/ og bestille et basic-abo. til 29. kr. Jeg ved faktisk ikke om du kan bestille to. I givet fald bliver det så 60 kr. om måneden for at have dit alm. bredbånds-mailkonto + to TDC-konto mere.

Jeg kender ikke et erhversabo., så det ved jeg ikke. Jeg vil derfor anbefale dig at kontakte kundeservise, som helt konkredt kan fortælle dig hvad der er bedst for dig, med mindre andre brugere kansuplere mit svar.

Tusind tak for hjælpen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P