Svar

Videresendelse af mails

• 0 kommentarer
Fra en mailbox har jeg hidtil benyttet mig af videresendelse af post til en anden mailadresse, med status Vidersend og behold kopi.

Nu vil jeg gerne videresende til yderligere en mailadresse, men det får jeg ikke lov til. Der gves besked om, at der kun kan vidersendes til én adresse med fejl 424.

Det undrer mig, da det ikke harmonerer med de vejledende tekster, der vises på skærmen:

1. Der står "Videresendelsesadresser" som overskrift til tekstfeltet.

2. Der står "Angiv kun én mailadresse pr. linie" under tekstfeltet. Det er jo en underlig information, hvis man kun kan angive én adresse.

3. Under Info: i højre spalte står, at "man kan indtaste de mailadresser, hvortil man vil have videresendt sine mails". Og "når videresend er aktiveret, sker videresendelsen automatisk til alle de indtastede adresser". ???

Alt taler således for, at man kan angive mere end én adresse. Kan vi så ikke få fjernet den indlagte begrænsning?

icon

Bedste svar af Sato 11 januar 2013, 10:49

Hej Alex

Tak for svaret, som var ventet.

Der er helt klart tale om en dårlig formulering, der må stamme fra en hurtig rettelse i forbindelsde med, at man er gået fra muligheden fra at kunne indtaste flere adresser til videresendelse til kun én.

Når TDC ikke vil yde den service, så må vi jo selv finde en frem til en anden løsning.

Hilsen

Ole Junker

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, der er vidst tale om en dårlig formulering på hjemmesiden. Det har muligvis tidligere været muligt at videresende til flere, men nu kan der kun sendes til én mailadresse.

Nederst på siden under Videresend står der også: Angiv kun én mailadresse pr. linie (maks. 1)

Får lige meldt dette ind til udviklerne, så det kan blive rettet.

Tak for din feedback

Hilsen Alex

Hej Alex

Tak for svaret, som var ventet.

Der er helt klart tale om en dårlig formulering, der må stamme fra en hurtig rettelse i forbindelsde med, at man er gået fra muligheden fra at kunne indtaste flere adresser til videresendelse til kun én.

Når TDC ikke vil yde den service, så må vi jo selv finde en frem til en anden løsning.

Hilsen

Ole Junker

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)