Svar

Videresendelse af mail

Er der en, som kan sige mig hvorfor mine mails bliver videresendt til min mands mailadresse ??

icon

Bedste svar af HannahPigen 5 november 2010, 15:33

Så¨har jeg fundet ud af hvordan man/jeg kan gøre det,. Jeg får TDC til at videre sende mine mails til en GMAIL adresse og min mands mail bliver hos TDC som min mands Outlook kan hente der Glad humørikon

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej HannahPigen

Tak fordi du har valgt, at stille dit spørgsmål inde på TDC Forum.

Ud fra din beskrivelse, kan der være flere årsager til at din mand får dine mails.

Det kan skyldes, at begge Jeres mailadresser ligger på det samme kundenummer, og derfor får din mand dine mails. I den situation skal du oprette sorteringsregler i Jeres mailklient, således at jeres mails kommer i den korrekte indbakke.

Jeg tillader mig at henvise dig til en anden tråd, som omhandler sorteringsregler:

/t5/Mit-TDC/opsplitning-af-mails-p%C3%A5-2-pc-er/m-p/1835#M307

Det kan også skyldes at der via Webmailen er sat en videresendelse af mail på. Funktionen kan deaktiveres, på følgende måde:

1. Gå ind på www.mail.tdc.dk 

2. Log på med dit brugernavn og password.

3. Klik på mail

4. Indstillinger

5. Videresend

Her inde har du mulighed for at slå funktionen fra. Således at dine mails ikke bliver videresendt til en anden mailadresse.   

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du også velkommen til at skrive herinde igen.

PYH Tak for svar - jeg arbejder på sagen og vender tilbage med resultatet Overrasket humørikon

Nu tror jeg at jeg har fået styr på det der med at have 2 mailadresser og sortere dem - jeg har så ikke lavet det endnu. Men hvordan fortæller jeg Microsoft outlook hvilken mappe der skal tømmes på serveren - jeg håber I forstår hvad jeg mener Glad humørikon

Så¨har jeg fundet ud af hvordan man/jeg kan gøre det,. Jeg får TDC til at videre sende mine mails til en GMAIL adresse og min mands mail bliver hos TDC som min mands Outlook kan hente der Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)