Svar

videresende og gemme på sd card

Hjælp til Galaxy Young S5360.

Jeg har fået overført billeder og sms beskeder fra min Nokia 5230 til min nyerhvervede Samsung Galaxy. Der er ingen problemer med at finde hverken billeder eller sms'er, men jeg vil gerne have det gemt på det sd card som er i telefonen, hvordan gør jeg dette[i]

Mit andet spørgsmål er hvordan jeg gemmer et billede jeg har fået på en sms, kan jeg videresende den til min gmail og så gemme den den vej rundt, og i givet fald hvordan videresender jeg.

Håber meget i kan hjælpe med en løsning.

På forhånd tak.[i]

icon

Bedste svar af BrianMose 6 februar 2012, 19:35

For at flytte dine billeder, skal du gøre 1 af 2 ting.

1:  Brug "Mine Filer" Appen, som ligger på din telefon.

2:  Tilslut din mobil til din PC med den USB ledning der fulgte med, herefter kan du flytte rundt på billeder osv. i Samsung Kies programmer, som kan hentes her

http://www.samsung.com/dk/support/download/supportDownloadMain.do

Hvis du vil gemme et billede fra en MMS, skal du åbne MMSen, og åbne billedet ved at trykke på det.  Herefter kan du gemme billedet ved at trykke på "Options" på din telefon og derefter på "Vedhæftet Filer"

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

For at flytte dine billeder, skal du gøre 1 af 2 ting.

1:  Brug "Mine Filer" Appen, som ligger på din telefon.

2:  Tilslut din mobil til din PC med den USB ledning der fulgte med, herefter kan du flytte rundt på billeder osv. i Samsung Kies programmer, som kan hentes her

http://www.samsung.com/dk/support/download/supportDownloadMain.do

Hvis du vil gemme et billede fra en MMS, skal du åbne MMSen, og åbne billedet ved at trykke på det.  Herefter kan du gemme billedet ved at trykke på "Options" på din telefon og derefter på "Vedhæftet Filer"

Tusind tak det var lige det jeg skulle bruge.

Hvor finder jeg "Accepter som løsning" så jeg kan lukke tråden?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan du se her.

/t5/Ny-bruger-START-HER/6-Accept%C3%A9r-som-l%C3%B8sning/td-p/3

Tak for hjælpenGlad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8