Viasatpakken, ventetid?

Hej TDC og co. 

Jeg har lige for få minutter siden, bestilt viasatpakken. Jeg har bestilt den via hjemmesiden. Hvor lang tid kan jeg forvente der går fra jeg bestiller til kanalerne er tilgængelige? Jeg har fået HomeTrio i august og havde i den forbindelse en tekniker ude, plus jeg lige har haft kanalerne gratis (smart reklamefremstød forresten). Så det kræver vel ikke en tekniker for at få det installeret? 

Hilsen

En utålmodig Mijannepigen [i]

12 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej det kræver ikke en teknikker.

du kan nok ikke nå at få det i morgen, men man ved aldrig, men det er noget der går temlig hurtig.

Mange tak for svaret.. Glad humørikon 

Hej Mijannepigen

Jeg har også haft den der pakke gratis et stykke tid uden, at jeg havde bestilt den. Jeg er også fristet til at bestille den, men er det ikke en lidt lusket måde at lokke med folk på?

Hilsen Peter, Sønderjylland

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Peter.

Jeg vil give dig lidt ret.

det lidt en lusket måde at gøre det på men jeg syndes det er ok, så længe at kanalerne forsvinder igen nå kampanie perioden er ovre, men hvis man selv skulle sige nej tak, som jeg har oplevet ved canal digital, så vil jeg sige det er forkert, det skal man heldigvis ikke ved TDC.

Hej miela 1

Jeg har været ret glad for den gratis Viasatpakke, men jeg ville ønske, at jeg kunne udvælge nogle få kanaler. De hedder, så vidt jeg husker: National Geographic, Viasat History plus én eller to mere. Det er lidt ærgerligt, at man er tvunget til at købe kanaler, man ikke er så vild med.

Kærlig hilsen Peter

Omdømme 3

Hej,

Ja du har ret det kunne være rart at kunne vælge at kun få de kanaler man vil have, desvære er det bare ikke sådan TV værdenen er, det er ikke en gang noget du kan ved boxer som ellers siger på lands dæknede tv at man kun betaler for de kanaler man vil se.

Tak for dit svar, miela 1

Har du set mit indlæg om fastnettelefon og mobil?

Måske ved du noget om det eller kender nogen der gør?

Hilsen Peter

Hej miela 1

Jeg er ny her, så jeg har lidt svært ved at finde rundt!

Hilsen Peter

Omdømme 3

Hej, Peter.

Ja jeg her set dit andet indlæg, desvære er det ikke noget jeg ved så meget om. men her lidt senere i aften kommer der sikkert en bruger der ved en del mere om telefon end mig.

Ok. Tak miela 1

Vi snakkes

Hilsen Peter

Om det er en lusket måde ved jeg ikke. Det er jo op til den enkelte at bedømme. Mit spørgsmål gik bare på, hvor lang tid jeg kunne forvente at der gik.

Jeg vil skam gerne have de kanaler der er i pakken. Ellers havde jeg ikke bestilt den. Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Mijannepigen

Du skulle gerne have pakken nu.

Hvis du ikke har kanalerne, prøv så først, at genstarte TV boksen på kontakten på bagsiden.

Hvis dette ikke få kanalerne frem, er du nødt til at kontakte Hotline.

Du kan se her, hvornår det er hurtigst at komme igenenm:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_bb

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@