Svar

Viasatpakken

Jeg har TDC TV og tænker på at få Viasat-pakken. Problemet er, at jeg ønsker at kunne se Rescue Ink på National Geographic. Går jeg ind på DR´s TV guide ligger dette program kun på National Geographic HD, går man ind på Visats hjemmeside ligger det på det "almindelige" National Geographic. Og så er mit spørgsmål: Den version af National Geographic som ligger i TDC´s pakke - kan man se Rescue Ink derpå????

icon

Bedste svar af miela1 1 februar 2011, 14:28

Hej,

Ja, det kommer på National geographic næste gang lørdag morgen.

http://natgeotv.com/dk/rescue-ink

men vælger du at bestille Viasat pakken, har du jo stadig det frie valg om du vil skifte over på kanalen når det kommer.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, det kommer på National geographic næste gang lørdag morgen.

http://natgeotv.com/dk/rescue-ink

men vælger du at bestille Viasat pakken, har du jo stadig det frie valg om du vil skifte over på kanalen når det kommer.

Tusind tak for svaret. Vil straks gå ind og bestille Visat-pakken og så sætte mig foran TV'et og vente på, at Rescue Ink kommer på skærmen :-)

Nu har jeg fået Visat-pakken, og det ser ud til, at det er National Geographic HD, der ikke derpå - ikke National Geographic, og på HD er der IKKE Rescue Ink. Surt show! Er det her bare penge ud af vinduet?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Som jeg svared på din PM, er der ikke HD kanaler på TDC TV, Medmindre man har bestilt HD pakken, der er alså heller ikke HD kanaler med i Viasat pakken.

det jeg ikke fik skrevet er hvis du har HD pakken, får du også National Geograpihc HD, og NatGeo Wild HD(der viser de Rescue Ink. heletiden)

Jeg ved ikke om du har HD pakken men det kunne være en forklaring på hvorfor du har fået HD kanalen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)