Viasat pakken

Kan nogen fortælle mig hvad der sker når man opsiger sit TDC TV efter 6 mdr. og har Viasat pakken som der jo er 12 mdr. binding på? Syntes forøvrigt det er ret træls at man ikke kan nøjes med nogle af programmerne i Viasat pakken f.eks Tv3 og Tv3+. Går nok tilbage til YouSee da jeg har fået et tv med dvb-c tuner.

13 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bechmann1973

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Hvis du efter 6 mdr. opsiger Viasat pakken, men ikke dit øvrige TV abonnement, vil du blive opkrævet for restperioden af Viasat pakken (de resterende måneder af bindingsperioden på Viasat pakken).

Opsiger du hele dit TV abonnement efter 6 mdr., vil du ikke blive opkrævet for restperioden.

Håber dette svarer på dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum Moderator

Hej.

Men kommer der ikke snart en mindre Viasat pakke? Er træt af at få trykket hele TV1000 pakken ned over hovedet bare fordi kæresten ser docu-soap på TV3

Neonus skrev:
Hej.

Men kommer der ikke snart en mindre Viasat pakke? Er træt af at få trykket hele TV1000 pakken ned over hovedet bare fordi kæresten ser docu-soap på TV3

Amen til det. En Viasat basic med kun de 3 TV3 kanaler ville være super.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er en fin ide, jeg har sendt den videre til de ansvarelige.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Ja tak,

mangler blot 3+ til alle fodbold-kampene - alt andet er ligegyldigt...............

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Og sp selvfølgelig "3 Puls" til Formel 1 Meget glad humørikon

Det helt optimale ville være, at TDC og Viasat i samarbejde ville tilbyde os Home Trio kunder den samme valgfrihed, som Viasat tilbyder sine parabol kunder - dvs mere fleksibel sammensætning af pakkerne. Hos os ville de 3 'basic kanaler', TV2 news og Viasat History dække behovet - filmkanalerne TV1000 bliver påtvunget kunderne på en lidt for 'smart' måde. VH

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Jeg tror såmænd også, at det kunne lade sige gøre, hvis det var så lige til. Både Viasat og Canal Digital har mange gode kanaler, og det kan være svært at tilfredstille alle.

Der er skam mange kanaler, jeg savner, fra dengang jeg havde Viasat, men jeg er tålmodig, og tager, hvad vi får - og venter på næste overraskelse.Blinkende humørikon

Mvh

MacGyver

Ja - men der er jo trods alt en prisforskel på Viasat Basic og så 'the full Monty' med alle deres kanaler. Inden jeg fik Home Trio (som jeg er rigtig glad for) var jeg Viasat parabol kunde, og selv om jeg fortsatte med at være kunde - dog med TDC som salgskanal - var jeg nødt til at betale i nogle måneder til Viasat for det gamle parabol abonnement. De store selskaber - uden undtagelse - har et stykke arbejde at gøre mht kundevenlighed. Det er bare min mening ;o))

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Det har du fuldstændig ret i, og set på den prisforskel, der er på de forskellige pakker, samt at ikke alle er interesseret i det samme - måske også derfor, at der er så mange kanaler osv at vælge imellem her med HomeTrio.

Dengang, jeg havde parabol, havde jeg pakker til både Viasat og Canal Digital, så der var jo endnu flere kanaler - til gengæld var der ikke det, som TDC har fået lavet: Mit TDC, 100 Film osv., inkl. i det, vi betaler, for at have Homebox'en. Glad humørikon

Omdømme 2

En lille opdatering til de nysgerrige ...

Såfremt, I læser, hvad der står med små bogstaver på denne side, vil I kunne se dette:

Citat:

Efter 12 måneder er det muligt at vælge Viasat Basic, der koster 199,- kr./ md. Viasat Basic indeholder ikke TV1000-kanalerne, TV2 Sport og Viasat Golf.

Citat slut.

Citat:

Bestil Viasatpakken og få bl.a. TV3, TV3+ og TV2 Sport til kun 199 kr./md. det første år.

Citat slut.

Håber, at dette kan hjælpe dem, som søger efter mindre pakker.

Mvh

MacGyver

Ja flot de har lige sneget tv2sport med ud sammen med tv1000 kanalerne, hvilket jo betyder man bliver nød til at beholde de satans tv1000 kanaler, TDC tag jer en anelse sammen og få bare lidt gladere kunder.

Helt enig med Dazed. 
En besparelse på 100,- om måneden er for 'fedtet' - 299,-/md. for hele Viasat-musikken og 199,- for Basic,
som består af kanaler, der er så belemret med reklamer, at man kun gider bruge Viasat til fodbold transmissioner, der ikke vises af andre. Prisen for hele pakken er måske rimelig nok, men så er prisen
for Basic pakken til gengæld alt for høj! Jeg vil gå i tænkeboks og overveje, at forlade TDC til fordel for
enten Boxer og/eller egen parabol.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P