Viasat pakke uden TV1000

Hej

Jeg vil høre om der er nogen planer om at lave en VIASAT-pakke uden TV1000-kanalerne i nærmeste fremtid? Jeg overvejer kraftigt at skifte til TDC HomeTrio, men 199 kr. pr. mdr for TV3 og TV2-sport er simpelthen for meget og jeg ønsker ikke at undvære de to kanaler. Resten af produktet finder jeg yderst rimeligt og interessant.

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Det vil jeg gerne støtte.

Har faktisk foreslået det i en anden tråd, men uden resultat.

Så det bliver lige gentaget her, så TDC kan blive mindet om det.

Jeg forestiller mig en pakke med:

TV3, TV3+, TV3 Puls og TV2 Sport.

Det lyder som en rimelig løsning. Og med prisen for en TV1000-pakke hos andre udbydere må prisen ende mellem 60 og 80 kr. pr. mdr - hvilket ville være nok til at jeg skiftede.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Ditto Glad humørikon

Hejsa

Jeg er helt enig i, at det burde være muligt at købe Viasat uden TV1000-kanaler. Jeg har lige tjekket oversigten over kanaler i Viasatpakken på http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tlv_viasat og har fremgår Disney Channel, så vidt jeg kan se ud fra logo'et. Det må jo så betyde, at kunder med både HomeTrio og Viasatpakken betaler dobbelt for Disney Channel...

Som sagt bakker jeg dette forslag 100% op, men jeg så nu allerhelst, at der var frit valg på alle hylder så jeg kunne nøjes med at købe de måske 10-15 kanaler, som jeg bruger med jævne mellemrum.

Hej Jeg har også med en vis undren kunne konstatere at TDC har alle fodbold kanalerne, men man skal bare betale en rygende formue, hvis man både vil se tv3, 3+, TV2sport... samt kanal 6 og 9. Husk at omkostingen på Viasat stiger til 299 efter et år. Så mm. man er interesseret i at betale 100 ekstra pr. måned er man udelukket ½ år.

Hvorfor ikke lave samme løsning som for kanal 9, med mulighed for tilvalg enkeltvis. Det vil få mig med på vognen.      

Ja lad os bringe denne tråd frem i lyset igen. Stort set alle andre tv udbydere har det som mulighed at købe tv1000 pakken, men desværre ikke her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)