Viasat på Web-TV

Hvorfor kan man ikke finde Viasat kanalerne på Web-TV, eller, for den sags skyld TV2-NEWS, når man nu abbonerer på disse kanaler?

4 Kommentarer

Fordi Viasat pakken ikke er tilgænglig på web tv derfor 

Tak, men var det et godt svar? Når man abonnerer på og betaler for Viasat pakken - og TDC reklamerer at man kan se sine kanaler på computeren?! Jeg vil stille mit spørgsmål direkte til TDC ledelsen, da jeg ikke finder den store forskel på den ene eller anden kanal - uannset udbyder.

Det får du bare ikke noget ud af for hvis du læser hjemmesiden godt igenem så står der højt og tydligt at man ikke kan se Viasat kanaler på web tv Og det gælder faktisk og hos YouSee også er det faktisk Viasat der ikke vil give Tdc lov til og lad os se deres kanaler på web tv så Tdc er uden skyld i dette og jeg ved det er det samme hos Stofa

Tdc er nogle røvhuller. Når "boksen" så tit ikke virker, burde man kunne se det på webtv. De har ikke respekt for deres kunder. De respekterer os ikke. Det er den rene nazisme. Pokkers at det er så svært at få til at fungere, at der ikke er mere konkurrence. Jeg skulle hygge mig med fjernsyn lørdag og søndag, men boksen virker overhovedet ikke. Jeg har prøvet at nulstille og genstarte. Den er helt færdig nu. Jeg har tænkt mig at kræve erstatning for at have fået ødelagt min weekend. Jeg elsker boksning og har endelig fri og så er der boksekamp i tv3, som jeg abonnerer på, men endnu en weekend ødelagt. Dumme svin. Ingen kundesupport. De skal jo have fri og  hygge sig. Deres tv virker nok. Så gør det jo ikke noget.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)