Viasat Basic eller....

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har Home trio med viasat pakken samt HD pakken.

Dvs.. at jeg lige nu har alle HD kanaler. bla. tv2sport. Men hvis jeg vælger at skifte viasat pakken ud til viasat basic. som er følgende.

"PS: Køb af Viasatpakken forudsætter TDC TV eller TDC HomeTrio, og du skal blive her i 6 måneder. Viasat koster 199 kr. de første 12 måneder og herefter 299 kr. pr. måned. Den reducerede pris de første 12 måneder gælder kun til husstande, der ikke har været Viasat-kunde de seneste 6 mdr. Efter 12 måneder er det muligt at vælge Viasat Basic, der koster 199,- kr./ md. Viasat Basic indeholder ikke TV1000-kanalerne, TV2 Sport og Viasat Golf."

Så forsvinder bla. tv2sport meen nu er det jo tv2sport HD jeg har, grundet HD pakken. beholder jeg så min tv2sport?

Jaja jeg er nok klar over udfaldet på dette spørgsmål, men kunne man så ikke gøre en indsats for at beskrive det ordentligt inde i shoppen?

Det her bunder i at jeg er svært utilfreds med at man også tager tv2sport ud når man vælger viasat basic, for både viasat og TDC er jo udemærket klar over at størstedelen af dem der har viasat pakken er grundet deres sport, så det tvinget sports folket til at beholde hele viasat pakken.

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej dazed,

Tak for dit indlæg.

Jeg går næsten ud fra du forventer svaret "Nej det gør du desværre ikke." og det er også hvad jeg vil svare.

Jeg vil dog give dig ret i, at der mangler lidt uddybende information på vores hjemmeside angående dette og jeg har derfor vidergivet denne information, så vi kan få det rettet til.

For hvis jeg kigger på HD Tv produktet, så står der intet om hvad man får med Viasat basic, men der står det som om, man får TV2sport HD og TV1000 HD bare man har Viasat... hvilket jo ikke er heeeeelt korrekt.

Så jeg vil sige mange tak for dit indlæg endnu engang og beklage vi desværre ikke har en viasat pakke passende lige til dig :-(

Jeg kan godt forstå din frustration men vil dog sige det ikke er for, at tvinge nogen til noget :-)

Vi har også mange kunder der vil have Viasat pakken udelukkende for 3 og 3+, disse er utilfredse over at skulle have TV1000 og betale for det, deraf kom Viasat Basic så vidt jeg husker.

Så mon ikke der også kommer noget med TV2sport på et tidspunkt?

Jeg kan kun sige jeg ved, at vi løbende arbejder på vores tv pakker for.

Håber disse svar var brugbare.

Med venlig hilsen René.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)