Vi trænger til en opdatering

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Nu er der igen gået lidt over et halvt år uden nævneværdige ændringer i TDC HomeTrio produktet. Sker der overhovedet en udvikling i de ønsker brugerne har stillet her i forumet ?

Hvordan ser det ud med...

Nye HD kanaler ?
Start forfra ?
TV arkiv ?
Større harddisk i boksen ?
Understøttelse af Ipad / Iphone ?
Højere båndbredde til HomeTrio kunder (f.eks 50/5) ?

Jeg er ved at rigtigt godt træt af den hemmeligsfulde måde TDC behandler sine kunder med. Nyheder vedr. TDC HomeTrio bliver ikke offentliggjort her i forumet men på andre websider og TDC medarbejderne ser ud til at have fået sat mundkurv på hvad udvikling og nyheder angår til dette produkt her på forumet. Det er jo ikke sådan at vi prøver at nedgøre jeres produkt, vi prøver blot at sparke jer en smule igang i den rigtige retning med vores ønsker der gerne skulle føre til at produktet bliver endnu bedre. Men det er på tide at vi får noget respons fra udviklernes side om hvilke ting der står i støbeskeen.

Mvh

Flemming

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Hapsen har modtaget fra andre medlemmer.

Helt enig med FlemmingD - der er ufattelig stille på udviklingssiden af TDC TV - eksempelvis er der ej heller sket nogen aktivering af det nye "Mit TDC" menupunkt - det er da en joke at der står "Her kommer snart nye spændende funktioner til dit TDC TV".... Humørikon med tunge

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg er enig med de to ovenstående.

Det er en lettere sagt elendig måde at holde på kunderne på, da de intet har at se frem til, glæde sig til.

TDC står gradvist svagere og svagere på telemarkedet, med kun TDCPLAY til at holde på kunderne efterhånden, og denne position bliver ligeledes svagere med WiMP og den snartkommende Spotify, som lige  har fået en tilladelse for et stykke tid siden nu.

Jeg forstår, at "Her kommer snart nye og spændende funktioner", men når disse funktioner heller ikke er kommet efter fire måneder, tror jeg, at man har tacklet "at se frem til" på en lidt forkert måde. JEg glæder mig eksempelvis ikke specielt meget til Juleaften førend det bliver første december, og når det er overstået glæder jeg mig til april/maj for det gode vejr, som forudsigeligt nok ikke kommer. I stedet er det godt at kunne sende en mail eller brev ud til kunder og sige "Som julegave i år, som vi har valgt at give jer tre uger tidligere, har vi valgt at sætte filmlejen ned til éen krone hele julen, men ikke nok med det: helt til februar 20xx" - så holder man på kunderne.

Dog vil jeg ønske tillykke med, at de fleste TDC-kunder vil komme hjem fra sommerferie med et brev i postkassen eller i mailboksen, at de har fået ekstra hastighed op til 20/2 mbit uden merbetaling. Det er godt klaret. 

Ja-ja 20/2 mbit - GODMORGEN !!!! det er der da ingen her ud på LARS TYNDSKIDS MARK der får. TDC´´s elendige oldnordiske kobbernet magter ikke at servicere deres kunder . Nogen får høj hastighed andre ikke, men alle betaler samme pris . HURRA om få måneder kommer jeg på fibernet, og så kan TDC hopope og danse, jeg er færdig med deres elendige dækning - her hvor jeg bor max 7.5 mbit - Haha - latterligt - og så kan andre få 20 mbit til samme pris !!!!!!!!!! Næ nu hedder det snart 30/30 - garanteret !

Mogens

Man behøver ikke at bo på landet, bor selv i Hvidovre og kan kun få 8 mb. Ikke noget at råbe hurra for

Torben

tja bum  8mb - sådan ser det også ud i Slagelse - kan ikke trække mere end et enkelt tv .........hurra ..............tdc - jeg venter på en konkurrent i området .................

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

På erhvervssiden er der endda et helt link alene til produktforespørgsler ...

http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/kontakt/ i rubrikken "Skriv til TDC Erhverv"

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P