'Vi kan ikke finde dit abonnement'?


Jeg har mit mobilabonnement hos TDC og fik for et par dage siden lavet et brugernavn og kode. Når jeg prøver at bruge TDC play kan jeg godt logge ind, men når jeg prøver at hente noget musik får jeg beskeden 'vi kan ikke finde dit abonnement. Dit TDC login er muligvis ikke registreret korrekt'. Hvad gør jeg?

2 Kommentarer

Samme besked får jeg også, har været i kontakt med tdc 10 gange angående det problem, gider næsten ikke mere, så øv for at du har samme problem. Mvh. Bitten
Hej

I har et tdc-login og det bruges til alle tdc's tjenester. Hvis i har oprettet et eksta (måske for at komme på forum) kan problemet være at systemet roder rundt med for mange tdc-login. 

Det er kundeservise der kan se det i deres system.

Jeg kunne ikke tilmelde mit mobilabb. til selvbetjening da jeg havde købt en mobil + abb. hos TDC.  Jeg Fik kundeservise til at gøre det for mig. 

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)