Verizons LTE Android mobiler på TDC's net?

• Deltager
  • 3 kommentarer
Hej,

Om få dage vil CES messen løfte sløret for en række Android mobiler der understøtter LTE pga. den amerikanske mobiludbyder Verizons nye LTE netværk.

Disse nye mobiler lanceres derfor lige inden TDC åbner op for deres LTE netværk i de store dansk byer.

Perfekt timing!

Derfor er spørgsmålet; vil de nye LTE Android mobiler fungere på TDC's LTE netværk?

Kan der være forskel i LTE implementationen, så de er inkompatible?

/Clas

7 Kommentarer

Hov, tråden skulle ligge under Mobil. Er der nogen der kan flytte den?

Tror du har skrevet dit indlæg det forkerte sted. Hvis du skriver det under mobil sektionen, tror jeg du får flere/bedre svar. Umiddelbart kunne jeg dog ikke forestille mig at der skulle være nogen komplikationer.

Såvidt jeg ved ruller Verizon LTE ud på 700 MHz mens TDC m.fl. i første omgang ruller LTE ud på 2,6 GHz. På længere sigt sikkert også 900 og 1800 hvis de får lov (der er vist en høring igang pt omkring dette).

Om Verizon telefonerne bliver LTE dualband (og dual mode CDMA / GSM) bliver spændende at se .

Bo

Det ser ud til du har ret Bo. 

Motorola Droid Bionic, HTC Thunderbolt og LG Revolution er alle LTE 700 Mhz / CDMA 800/1900 Mhz.

Ingen GSM, hvilket gør dem ubrugelige i Europa. Øv!

Ja Verizons net er CDMA (850 + 1900) + LTE (700), hvor vi jo bruger GSM (900 + 1800) + UMTS (2100) + LTE (2600) her – så der er vi ret langt fra hinanden :-)

Kig nærmere i retning af AT&T hvis du vil importerer - måske bliver den her relevant:

http://www.phonearena.com/phones/Motorola-ATRIX-4G_id4982

Bo

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Er der nogen, som har opdateringer på disse LTE-telefoner og om TDC vil komme til at sælge dem, og mange andre HTC 4G-mobiler, da det vil være rimeligt smart ifm. lancering at TDC's 4G-net??

Altså, HTC EVO 4G vil ikke komme til DK, men jeg har netop kontaktet HTC ift. om HTC Thunderbolt vil komme og i såfald også hvornår.

Kommer med informationer senere når svar er modtaget.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

undskyld det sene svar, men glemte det.

HTC Thunderbolt vil ikke komme til DK (den er udgivet med et specifikt firma, som ikke findes i DK)

Hvis den gør, er det mindst under et andet navn (eksempelvis HTC Pyramid, som vil være tilbøjelig til at komme til Danmark.)

HTC EVO 3D / HTC EVO 4G vil måske derimod komme til DK, men under et andet navn ligeledes.

Desire S Vil komme til Danmark, HTC Salsa vil og ChaCha vil alle før sommerferien.

Pyramid vil komme til live imellem andet og fjerde kvartal af 2011.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)