Vejret

Hvad blev der af vejret ?

Hidtil har der været link til Vejrudsigten på forsiden af mit tdc - men efter seneste opdatering af siden er det nu væk - ihvertfald her hos mig. Det er da rigtig ærgerligt nu skal jeg så til at bruge en anden startside - surt at man hellere vil have plastret siden til med reklamer for sig selv, frem for nyttige informationer.

ps. Såfremt det bare er her hos mig det mangler skal TDC naturligvis ikke klandres.

19 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

hej kristensen

Det har du sørme ret i, vejret er vækKat trist

Men de har da fået nye humørikoner på ForumGlad humørikon

hilsen Bente

Hej

Der er ingen problemer med at se vejret under Mit TDC.

Det er som det plejer.

Hilsen

hj100

Omdømme 3

hej hj100

Det vil jeg godt vide, hvor du finder vejret henne, for jeg kan ikke se det.Humørikon frustreret

hilsen Bente

Jeg vil også rigtig gerne vide hvor du finder vejret henne ?

Hej

Det er mellem TDCPlay og HomeDisk inde under Mit TDC.

Håber I kan finde det.

MVH

hj100

Desværre ikke noget at se her - jeg ved ikke om det lykkedes at indsætte billede af min skærm her.

C:UsersJensDesktop est.MHT
Sorry - det går op i hat og briller når jeg forsøger at oploade et billede.

Omdømme 3

Hej kristensen

Jeg prøver at lægge et link ind af Mit TDC.

Se link: http://mit.tdc.dk/

Jeg har ikke vejret på denne side.

hilsen Bente

Hej Bente.

Linket virker fint her, men jeg har heller ikke noget vejr sååeee ?

Godt vi har solskin udenfor i det mindste :-)

Venlig hilsen: Kristensen

Hej

Mit tdc - på den lange bjælke nedenunder: Nyheder -  og på den nye blælke: Vejret.

For at kunne lægge billeder op, skal man have skrevet lidt flere indlæg end det antal du har skrevet, desværre.

Du kunne jo oprette en ny tråd i Forslag og ideer, hvis du gerne vil have "vejret" frem på forsiden. Bare et forslag.

Tak for det. Det virker også her.

Jeg synes dog det er noget gemt af vejen, og jeg bruger nu et direkte link fra skrivebordet til dmi, og TV2 vejret - alternativt bruger jeg google som startside, der kan man få sin vejrudsigt på forsiden.

Tak iøvrigt for dine konstrukrive forslag, min erfaring med at komme forslag til tdc, gør dog at jeg springer denne mulighed over :-)

Rigtig nyttig information du gav mig vedr. billeder - undrer mig så lige over at der er et menupunkt der hedder indsæt/rediger billeder - men sådan er der så meget.

Venlig hilsen Jens

Omdømme 3

Hej Jens og Maja

Jeg kan kun give Jens ret, det er da besværligt, at skulle rode så meget for at finde vejret og jeg havde aldrig fundet det, hvis ikke Maja havde været så sød, at lægge et billede ind, så tak for det Maja.Humørikon griner højt

hilsen Bente

Nu har jeg fundet en alternativ løsning der ihvertfald delvis tilgodeser behovet for hurtig adgang til vejret.

Hvis man via google søgning går ind på fx DMI - eller TV2 vejret - og derfra trækker ikonet i adressefeltet hen til menulinien - så fastgøres den på linien, og sidder så som en hurtig genvej. (det har i andre sikkert fundet ud af for længst) - og nu har jeg også :-)

God weekend. Jens 

Hej Jens

Ja jeg viste det godt, men der er garenteret andre der bliver glade for dit tip.Blinkende humørikon

Jeg tvivler på det er menulinien du mener. Jeg tror det er favoritlinien. Hvis der er brugere der ikke har den fremme kan den findes ved at højeklikke på blåt område øverst oppe, ved den røde klat.

God weekend til dig også.

Du har naturligvis fuldstændig ret - det er favoritlinien sorry.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Nu må jeg lige stille mig negativ over for dette :-)

Hvorfor skal TDC spilde tid og penge på at opdatere vejret, skrive artikler om sikkerhed og nye apps og Dagens 15 Fotos? Jeg kender ikke andre Tele-, mobil-, tvselskaber, der gør dette?

Jeg er udemærket tilfreds med det nye Mit TDC - inklusive reklamerne! Dette er selvfølgeligt kun til genstand for min egen, uforbeholdne mening, og jeg tager selvfølgeligt alle tæskene herfor Blinkende humørikon

Hej

Det var min første tanke, da jeg læste om efterlysningen. Så jeg er enig med HeinrichP, især fordi favoritslinien gør det mulig hurtigt, at komme frem til den vejrudsigt der dækker den enkeltes behov.

Jeg kan f.eks godt li' DMI og denne:  http://www.klart.se/världen/

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

www.vejret.dk er også ganske favorabelt!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)