vedr. webmail

• 0 kommentarer
Hej alle . . .

Er der nogen der kan hjælpe mig med flg.:

Jeg bruger Outlook Express som mailprogram og er oprettet med brugernavn og password på webmail.

Problemet er at jeg ikke kan se indkomne mail i webmail og det skulle jo gerne være det samme som i indkomne mails i Outlook Express som ses der. Det eneste som jeg kan se i webmail er SPAM-mails.

Er det en indstilling der står forkert enten i Outlook Express eller i webmail????

Håber nogen kan hjælpe mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

duu skal bare slå den function til der hedder "Gem kopi af meddelse på serveren".

73iA94A26E9CBC07E8D

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg skal lige huske at fortælle dig at du skal en gang i mellem sotere ud i dine mails på serveren(webmail) ellers løber du tør for pladsBlinkende humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Det miela1 mener (i virkeligheden) er, at du SKAL have et "flueben" i feltet "Gem en kopi af meddelelse på serveren" (altså det modsatte af, hvad han skriver).

Det ville være en godt ide at sætte et "flueben" i feltet ""Fjern meddelelser, når de er slettet...".

Husk, som miela1 også gør opmærksom på, ryd op i den indbakke. TDC stiller 250 MB til rådighed, men de forsvinder forbavsende hurtigt!

Omdømme 3

Hej, jeps-92,

Ja det er rigtig at det er det jeg mener men det er også det jeg har skrevet bare med andre ord.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)