Vedr. TDC HomeDisk & FTP

Hej Alle. 

Jeg håber i kan hjælpe, jeg har lige aktiveret FTP server på min TDC Homedisk. nu kan jeg så bare ikke komme ind på den viaFTP hvis jeg f.eks er et andet sted hvor jeg gerne vil have kontakt med den? 

Jeg har MAC og bruger Filezilla, hvis der var nogen der kunne komme med en god vejledning til hvilke informationer jeg skal bruge osv. ville det være super herligt

På Forhånd Tak :-) 

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Casper0219

Den forstår jeg ikke, når du er ansat i TDC kan de så ikke hjælpe dig? Det må man da håbe.Trist humørikon

hilsen bbsMeget glad humørikon

Hej bbs.

Jeg er desværre ikke ansat i TDC mere. men nok om det.

TDC yder ikke support på FTP, så derfor rådspørger jeg mig herinde på TDC Forum :-)

Hvor jeg håber at kunne finde svar på mit spørgsmål.

Mvh.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej casper0219

Ja så kan jeg da bedre forstå det, det må du meget undskylde.Trist humørikon

Der er sikkert nogle der kan hjælpe dig, vi har mange gode rådgivere herinde.

Hilsen bbsMeget glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu vil jeg lige starte med at sige, at jeg ikke er mac-ekspert. Mit tætteste forhold til mac er at dengang jeg var IT-chef var mac bandlyst på netværket. Det gav altid for store og omkostningskrævende problemer at få det til at køre.

Når det så er sagt - så vil jeg anbefale at kigge på http://filezilla-project.org/ Her ligger der en FTP klient som er fremragende i Windows versionen. Mon ikke den er meget ens i mac-versionen.

Hvis det er noget du for alvor vil bruge bør du nok også investere i en statisk IP-adresse. Der er meget stor sandsynlighed for at du får samme dynamiske IP-adresse på din hjemmerouter hver gang den bliver tændt, men der er kun garanti for det hvis du får en statisk. Hvis din router så har skiftet adresse - så kan den være svær at finde hvis du står i Timbukto Glad humørikon

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)