Vedr. fejl 500

Når jeg vil sende en mail - skrives der - mappenavn ikke specificeret - gå tilbage

samt fejlnummer 500. der har jeg aldrig oplevet før. ???

15 Kommentarer

tror vi er mange der har fået den fejl op i dag - men hvad det betyder ved jeg ikke. Det hjælper at logge ud og på igen - så kan man godt sende. Ret irriterende!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Jeg melder ind, at I skriver sådan og håber at få svar til jer i dag.

Hilsen

Jeg har samme fejl. Det må gælde alle brugere af TDC mailservice.

Jeg har haft fejl 500 problemet hele dagen igår og der er stadig problemer. Jeg kan ikke sende mails.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Løst, det virker igen.

Vi har nu haft vores teknikere til at undersøge problemet, men der er ingen generelle fejl.

Vi er derfor nød til at kikke på hver enkelt af jer, for at finde ud af, hvad der er galt.

Send derfor den mail adresse du har, hvilket styresystem du bruger, hvilken browser du har og en kort beskrivelse af hvad du gør og hvilken fejlbesked du får, når situationen opstår, i en mail til mailto:mailmittdc@tdc.dk

Så vil teknikkerne tjekke hver enkelt af jer og se, om der kan være noget som går igen i det I oplever og på den måde måske finde ud af, hvad der sker.

Hilsen

Jeg for samme fejl hver gang jeg prøver at sende en email, så spørgsmålet er det TDC mailserver eller kræver TDC webmail man har Windows 7 og IE 9.

Jeg har fejl 500 , når jeg skal sende mail`s.

Det havde jeg også for 1 måned siden.

Håber i kan lave det, som sidste gang

MVH

Lena larsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg har meldt fejlen videre, så vi kan få rettet op på det!

/Ulf

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Så skulle fejlen gerne være løst (igen)!

/Ulf

mcsa2001 det kræver webmail ikke man har, bruger peridosk selv Windows XP og Firefox 13.

Men hvilken browser og OS anvender du da?

Den browser jeg bruger er Opera, og min bærbar PC kører med Windows XP.

Efterfølgende har jeg forsøgt med både Firefox og IE på en PC med Win. 7, og det hjalp ikke. Jeg fornemede fra starten at det ikke havde nogen med min PC konfiguration at gøre men mere med TDC's Mail service.

Nu kan jeg igen sende mails ud, så nu er problemet løst hos mig.

Hm som altid ved den IT problemer, sørg for at alt er opdateret til nyeste version (af fejl Glad humørikon

Men oplys præcis hvilke versioner af browsere/OS patch level, du havde problemet med.

Du bør skrive det til TDC, som også opfordret andetsteds om dette.

Jeg tolker den slags opfordringer, som at TDC faktisk efterspørger nærmere detaljer om hvad/under hvilke forudsætninger man oplever problemer. Det er faktisk ikke altid at ens/nogles problemer, er et generelt udbredt problem, uanset hvor træls det kan være Blinkende humørikon Men kender godt selv til frustrationerne, når ITen driller (nu er det heldigvis snart jul og nissen må gerne drille Glad humørikon

Det ser ud til at problemet er forsvundet for denne gangHumørikon griner højt

Jeg vil gerne opfordre til, at næste gang der er en fejl 500, sætter vi bare en skål risengrød frem og så klarer JuleNissen de småproblemer Humørikon med tunge Husk kanel, smørklat og en hvidtøl.Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Humørikon griner højtHumørikon griner højtHumørikon griner højt

hahahaaaa Du er god Maja

hilsen Bente

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8