Vedr. bredbåndforbindelse en høj hellig søndag...

• 0 kommentarer
Hej!

Kan det virkelig passe at jeg ikke havde netforbindelse i dag, søndag d. 17. april i flere timer?!? Var på i morges, men da jeg skulle kontrollere om der var kommet post ind, ved middagstid, var der nul og niks at komme efter... For dårligt, tilmed på en søndag, hvor man INTET kan gøre... Nå, det lettede at brokke mig, nu er jeg så på igen, henad kl. 18, jeg har så ikke kontrolleret forbindelsen uafbrudt i alle de timer der er gået siden jeg konstaterede at jeg ikke var på, men alligevel... Øv, altså, her troede jeg at det fungerede upåklageligt. N.N. 

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Tja....

Hvis du siger det - så kan det vel passe Glad humørikon

Nu skal vi jo heller ikke være urimelige - og selvfølgelig sker der udfald. Også om søndagen.... En router kan stå af, et kabel kan blive gravet over, der kan være strømsvigt..... Fejlmuligheder er der nok af. Når nu det hele kørt igen efter et par timer, så ville du jo heller ikke have opnået noget som helst hvis der var nogen at ringe til. Så jeg forstår ikke helt den del af problemet.

Vh

Peter

Jamen, på det tidspunkt da bredbåndsforbindelsen stod af, havde det været skønt at få at vide hvad der var i vejen, heldigvis kom den igen, men jeg må lige finde ud af hvor og til hvem man ringer såfremt det sker endnu engang! Jeg var da hele vejen igennem for at undersøge om der var noget i vejen med forbindelsen, også uden på huset, så jo, det var da irriterende, især da der intet var at konstatere, ej heller indendøre. Men godt var det at komme af med frustrationerne... 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)