Vedhæftet filer

• 0 kommentarer
Modtager mail med 6 vedhæftet filer. Denne har jeg behov for at videre sende, men får ikke lov pga. Begrænsning på 5. Kan dette løses?

4 Kommentarer

Hej 2w4f

Det problem du beskriver, er noget man godt kan løbe ind i, når man benytter vores webmail. Det er desværre ikke muligt at sende mere end 5 attachments med på webmail. Løsningen er at benytte en mailklient på computeren, f.eks. outlook express.

Du det er let at sætte sin mail op på outlook express gennem følgende link;

www.tdc.dk/4444

Der finder du også en vejledning til hvordan. 

Hilsen Niels

Hej 2w4f

Rasmus fra TDC har også skrevet om dette problem i en anden tråd. Prøv at læse dette indlæg  og de efterfølgende.

/t5/Mit-TDC/Ved-h%C3%A6ftede-filer/m-p/69957#M6855

En anden, noget upraktisk løsning, på et irriterende problem:

Gem dine 6 filer på din pc. Pak dem derefter i een zip-fil, og send den til en mailadresse.

Utroligt at webmail ikke giver mulighed for at sende mere end 5 attachments - det kommer der vel en løsning på.

Jeg forsøgte outlook express, men får besked om at det ikke kan køre samtidig med min outlook 2010 som jeg benytter til anden mail.

Løsning ?

mvh

Kennet

Hej

Jeg læser indlæget jeg linker til, at der arbejdes på at kunne sende flere filer af gangen, men Rom blev jo ikke bygget på en dag. For at rette en lille ting, kan det jo godt være at det kræver en større omlægning, end vi lige kan få øje på.

Du skriver "løsning?" 

Hvis du ikke vil pakke zip-filer, indtil det bliver mulig, kunne du jo skippe TDC-mailen og oprette en Google/Gmail, eller en af de andre websider der tilbyder en gratis mailadresse. Så er du også fri for at være afhængig af en internetudbyder. Den vil altid virke, også selvom du skifter selvskab.

Jeg har yousee-mailbox og har samme problem, når jeg bruger webmail. Ikke nok med at man ikke kan markere og vedhæfte alle fem af en gang, nej jeg skal vedhæfte en fil ad gangen. Nu har jeg også prøvet at oprette en ny mail i mit Vindows Live Mail 2011/program - og sendt den til mig selv via yousee-mailadressen, med 7 foto, som ikke oversteg 24 MB. Ingen problemer. Desværre kan jeg kun oprette albums når der er tale om foto-filer. Metoden virker ikke ved dokumenter, pdf-filer og lignende.

Hvis du ikke kræver at dit postpogram skal kunne en masse, kunne du jo prøve at installere Windows Live Mail 2011, og derefter samle alle dine mail-konti der. Desværre kræver det, at du har styresystem, win7, på din pc.

/t5/Mit-TDC/Windows-Live-mail-2011/m-p/68671#M6764

Redigeret tilført:

RETTELSE.

Jeg har lige sendt et foto og 7 tekstdokumenter fra xxxxx@webspeed.dk  til xxxxx@webspeed.dk. Det burde ikke kunne lade sig gøre, men det kan det altså med det omtalte program. Jeg har også lige videresendt den mail til mig selv, og det virker også.  

Jeg ved ikke hvorfor det ikke virker i outlook 2010.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)