Vedhæfte filer i webmail ikke mulig på iPad

• Deltager
  • 6 kommentarer
Jeg er på ferie og har for første gang min iPad med. Jeg bruger min webmail, men kan ikke få lov til at vedhæfte filer/billeder. Der åbnes det korrekte billede, men linket til at browser er ikke aktivt. Kender noget dette problem og en løsning?

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Voll

Tak for dit indlæg.

Det er desværre ikke muligt, at vedhæfte filer i Webmailen på en iPad.

Det er grundet, at ipaden ikke har et filsystem.

Du har mulighed for, at opsætte TDC mailen i mailprogrammet på iPaden, så er det nemlig muligt at vedhæfte filer. 

Du kan hvordan her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27598

Hilsen

Martin

Jeg har selvfølgelig sat min mail op, men TDC har anbefalet mig ikke at bruge denne, når jeg er i udlandet og mit abonnement er for øvrigt også spærret. Er webmail ikke netop beregnet til denne situation? Ved nogen hvordan man så kan sende sine billeder. Er der en løsning et sted, når TDC ikke har en?
Hvis jeg har forstået det rigtigt, vil du bare gerne sende nogle billeder med mail. Det kan du gøre sådan: Gå ind på billedet. Klik på pilen i kassen øverst til venstre ved siden af skraldespanden Vælg Send foto med e-post Så skulle du gerne komme ind på din mail og kan også skrive en besked i mailen Håber at du og andre kan bruge svaret
Det er jo rigtigt, men hvordan vedhæfter man flere billeder til samme mail??
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Har lige testet...

I foto-mappen vælger du "kopier" i stedet for "send...", åbner din mail, og vælger "sæt ind". Den øvelse gør du så med alle de billeder du vil vedhæfte, men der er selvføglelig en grænse for hvor mange billeder du kan vedhæfte. (Testede selv med to billeder.)

Mvh

Hej

Alternativt forslag. (Jeg ved ikke om det virker på en Ipad. )

Opret en mappe på din pc.

kopier billeder ind i den mappe. (Max 25 MB)

Højre klik på mappen: Klik på send til....

En zip-komprimeret mappe oprettes.

Opret en googlekonto.

Opret en gmail.

Skriv ny mail og vedhæft den zip-komprimerede mappe eller vedhæft billed-filerne i den ukomprimerede mappe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)