VDSL-moden nulstillet ved reboot

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

• Veteran
  • 133 kommentarer
I dag lavede jeg en reboot af mit VDSL-modem. Det gjorde jeg ved at vælge

"The TDC HomeBox will reboot and it will take around 1 minute to reboot and startup." i webinterfacet under Mangement -> Reset/Reboot

Modemet bootede fint men blev samtidig nulstillet så jeg bla. skulle indstille min portforwarding på ny.

Det er måske en bug i firmwaren? Mit modem har Hardware Version: 3DK64-02 og Software Version: TDC_v2425

Andre der har oplevet det?

Jeg har pt ikke umiddelbart for at prøve at reboote igen da forbindelse er i brug.

Mvh

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Nej, det er ikke en fejl, det er nemlig lige hvad du har bedt den om at gøre.

som du jo selv skriver står der Reset/Reboot på den enskab du klikket på. hvilket lidt frit over sat betyder gendannelse til fabriks indstillinger.

hvis det var en genstartning af Routeren havde der stået restart, den knap findes så vidt jeg ved ikke, der for skal du når du vil gøre det, slukke for routeren vente 2-5 min og tænde igen.

Omdømme 2

Lad mig gætte, du har ikke selv en TDC-Box?

Mulighederne er:

1: "The TDC HomeBox will reboot and it will take around 1 minute to reboot and startup." som jeg valgte

2: "The current parameters will be erased from the flash and reset to their original default settings."

Jeg er ret sikker på at det du hentyder til skal ske når man vælger "Reset to factory settings The current parameters will be erased from the flash and reset to their original default settings." Det er ikke denne mulighed jeg valgte.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Godt gættet. nej jeg har ikke en TDC Box, det her du heller ikke, hvis den ser sådan ud så har du en TDC Homebox, TDC Box har ikke den mulighed

og så kan det godt ske at der er en fejl, jeg ved ikke så meget om Homeboxens interface.

Omdømme 2

Jeg har en Homebox og det står der også i mit indlæg.

Omdømme 3

Undskyld det havde jeg overset.Trist humørikon

Omdømme 2

Det er jo hvad der kan ske Glad humørikon

Omdømme 2

Hej

Jeg har igen prøvet at reboote mit modem via webinterfacet og denne gang blev modemet ikke nulstillet.

Måske jeg bare fik trykket på den forkerte knap sidst da modemet blev nulstillet....

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P