Varmepumpe og TDC Homeboks

• 0 kommentarer
Har udfordrnger med at tilgå en varmepumpe som er koblet på TDC Homeboksen med et netværkskabel.

Via www.onlinecontroller.eu kan jeg tilgå min varmepumpe on tænde/slukke, kontrollere temp., etc.

Jeg oplever dog ofte (ca. hver 14. dag) at hjemmesiden ikke får kontakt til varmepumpen (falder ud og melder Comm.Error = fejl i kommunikationen). Den får ikke adgang gennem routeren igen. Jeg kan tilgå varmepumpens internetmodul og styre den når jeg er på det trådsløse net på adressen (via 192.168.1.1X).

Der er tale om en Daikin varmepumpe med tilhørende internetmodul.  

Er der andre som har oplevet tilsvarende fejl (udstyr falder af) med samme eller andet udstyr som er koblet på TDC Homeboks.

På forhånd tak.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Kan det skyldes at du ikke har fast-ip og serveren derfor ikke ved hvor den skal lede efter din varmepunpe hvis din offentlige ip adresse skifter.

Det er jeg i gang med at undersøge. IP adressen skifter bare oftere end jeg har problemer. Jeg forsøger dog pt. med en fast IP og håber det løser problemet. 

Hej med jer jeg har prøvet ned fa st ip adresse uden held kanal ændring hjalp elller ikkpog det sidste jeg har prøvet er at sætte online controller op til at køre hdcp uden held er der nogen der har prøvet at kigge på TDC sikkerhed og så Onlinecontroler sikkerhed skal de være det samme ???

venlig hilsen jørgen Larsen en ikke tilfreds Onlinecontroler/TDC kunde

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

25796058 skrev:
Hej med jer jeg har prøvet ned fa st ip adresse uden held kanal ændring hjalp elller ikkpog det sidste jeg har prøvet er at sætte online controller op til at køre hdcp uden held er der nogen der har prøvet at kigge på TDC sikkerhed og så Onlinecontroler sikkerhed skal de være det samme ???

venlig hilsen jørgen Larsen en ikke tilfreds Onlinecontroler/TDC kunde

Hej 25796058 du bliver simpelthen nødt til at beskrive dit problem bedre: Hvad vil du opnå og hvad er dit problem?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)