valg af ny computer stationær eller bærbar??

Vi skal have os en ny pc men ved ikke om vi skal vælge en bærbar eller satationær pc.

Samt vil vi gerne have en ny printer en af den med trådløs adgang,

Kan man sende et print til den trådløse printer fra en trådløs pc?

Vi skal bruge vores pc til skoleopgaver,mails, facebook, lytte til musik samt spil.

Hvad skal vi vælge vi ved intet om pc

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Alt i skal bruge den til, på nær at spille, kan en bærbar nemt klare.  Selv en til rimelige penge.

Alt der er på samme trådløse netværk som printeren, kan udskrive til den, så det er ikke noget problem.

Hvis i vil spille, skal i have en stationær.  Dog kommer det an på hvilke spil i skal spille.  I kan f.eks godt spille world of warcraft samt den kommende diablo 3 på en bærbar, men mange andre nye spil kræver en meget dyr bærbar eller en mellem dyr stationær.

Mit råd er at finde ud af præcist, hvad i forventer at bruge den maskine til, samt i hvilket prisleje det skal ligge.  Der efter vil det være meget nemmere at hjælpe jer.

Vi regner med prisen skal være max 5000kr for en pc de spil der skal spilles er mest de spil der er på div spilsidder som friv, osv samt nogle læringsspil som pixeline samt andre onlinespil.

Men er en bærbare stærk nok til at man bruger den til alt eller er det stadigt bedst med en stationær til det grove arbejde og bærbare til det nemme arbejde som opgaver og søgning mm

Hvilke mærker skal man holde sig fra at købe der er mange fra hp acer osv er de alle lige gode ?

er der noget andet man skal se efter når man vælger?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Kan fornemme du gerne vil have en bærbar, hvilket også er en god løsning.

Man kan få en del rigtigt gode kvalitets bærbare, dog koster de ofte en del over 5000 hvis man vil have de skal kunne bruges til det hele.

Jeg har dog fundet en her som har mange hestekræfter og ligger tæt på 5000.

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=657245

Den syndes jeg selv har rigtigt meget af det man vil have af en bærbar, dog er den en smule tung, men det er så fordi der er så meget hardware pakket ind i den.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)