Uvidende medarbejder i TDC butikken Silkeborg

Hej

Besøgte i går TDC butikken i Silkeborg for at få informationer om et evt. skift fra traditionel fastnet telefoni til IP telefoni, og blev ekspederet af Xxxx.

Men magen til uengageret ekspedient skal man lede længe efter, og han var helt blank da jeg spurgte på et adapter kabel fra fastnet telefon til en router (kabelmodem).

Så hvis man vil have service, så find en anden ekspedient (eller butik)

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu kan jeg selvfølgelig ikke vide noget om jeres møde konkret - men jeg vil nu alligevel sige at det du beder om findes ikke....

Man kan ikke sætte en almindelig telefon direkte til en router. Enten er der indbygget en telefoniadapter i den samme kasse - eller også skal du have en løs telefoniadapter. Men det er altid en telefoniadapter du skal forbinde almindelige PSTN telefoner til.

Vh

Peter

PS. Det er i det øvrigt et RJ-11 kabel du skal bruge

Hej PeterA

Kablet findes - "Apparatledning - Hermafrodit til RJ11". Det lykkes for den uengagerede ekspedient at finde det på lageret, efter jeg havde peget på en ældre Kirk telefon i butikken og en ny trådløs Siemens telefon.

hej

Jeg kan tilslutte mig dine oplevelser med Xxxx... han var uvidende og havde mere travlt med sin egen mobil end

at koncetrere sig om mine problemer!

vh kirsten

Georgetown og Kisten,

Trist at i ikke har fået den nødvendige vejledning i en ekpidition - i en tdc-butik, men det giver jer vel ikke ret til at hænge en tdc-medarbejer ud med navn- nævnelsei et offentleig forum. Overrasket humørikon

Hvis jeg på mit arbejde, kommer til at lave en fejl, og kommer til at spille suppe ned ad en gæst,  ville jeg da blive ked af at se mit navn på tryk her i forum, hvor flere hundrede mennesker kan læse det. Men det ville i sikkert være ligeglade med?

Forresten - Det var da godt han fandt det kabel. Det må da kræve lidt, at finde det rigtig, trods alt. Blinkende humørikon

hej

jeg har klaget direkte til tdc. over hele forløbet og har derfor ikke svært ved at nævne navn på vedkommende... og nej problemet er ikke løst...

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg må give Maja ret, det er fint du har klaget til TDC, men derefter er det en sag mellem TDC og medarbejderen og absolut ikke noget der angår resten af verden.

Vi laver alle fejl og det skal vi have lov til, men det er længe siden gabestokken blev afskaffet som afstrafning.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alle

Der gik grænsen!

Som der står i vores retningslinjer, er dette ikke i orden. Jeg vil ikke acceptere at man hænger navngivne personer ud! Man kan hænge en hel butik ud - eller TDC som sådan. Men at gå efter en enkelt person, det er simpelthen ikke i orden og i øvrigt heller ikke tilladt, iflg. vores retningslinjer for forum.

Som I kan se, har jeg allerede fjernet navnet på personen. Også vil både "Georgetown" og "030369" få 14 dages karantæne fra forum fra i eftermiddag af.

Jeg forstår godt at man kan blive vred på TDC. Men har ingen forståelse for at der er behov for at hænge en navngivet person ud. I kan skrive om alle de oplevelser I vil, i en navngiven butik, bare de ikke kan føre til genkendelse af enkelte person(er). Så selv om der er frie rammer og mulighed for at få "raset ud" her på forum, er det IKKE EN GABESTOK. Vi stoppede med den slags i Danmark for mange år siden!

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P