Utydelige undertekster på Netflix

• Teo
  • Deltager
  • 7 kommentarer
Nogen der ved om det er muligt at ændre undertekster på Netflix, når jeg ser det via Tdc Play? Ligesom det er muligt, når man bruger Netflix appen direkte. Større undertekster, bjælke, anden farve osv. Via Tdc Play tv er Netflix tekster små, hvide bogstaver der er stort set usynlige på hvid/lys baggrund.

7 Kommentarer

Jeg har samme problem, kan overhovedet ikke læse underteksterne. Jeg har afmeldt Netflix af samme årsag.
Undre mig også over hvad Netflix egentlig vil med TDC. Netflix er et ok produkt, der i den grad bliver trukket ned af TDC's frådende iver efter at tjene lidt knaster med en ustabil og amatøragtig platform(TDC Play)

Har også ret svært ved at se den hvide tekst uden sort bjælke.
Hvorfor svare TDC ikke på hvordan det kan ændres?
Har talt med TDC kunde service, de henviste mig til Netflix. TDC er altså ikke interesseret i at hjælpe. Surprise!!

Ringede så til Netflix. De var klar over problemet, men kan ikke gøre noget da det ligger i TDC's app. 

De beklagede meget, at jeg havde en dårlig oplevelse med deres produkt og at Netflix og TDC ikke havde et bedre samarbejde. 

Så umiddelbart: Hvis du har smart tv, så brug app'en direkte. Er du afhængig af TDC, så har du trukket nitten!

Hej Teo
Jeg har afmeldt Netflix - der er alt for frustrerende at betale for noget så dårligt. Så nu har Netflix i hvertfald mistet mig som kunde.
Hej Joat

Forstår dig godt. Men det er ikke Netflix du skal skyde på. Det er TDC's platform der bare ikke virker....og nok aldrig kommer til det.

Kom nu TDC vi er en masse frustreret kunder som beklager os, gør dog noget. Hvis vi bare forlod jeres forretning uden at fortælle hvorfor ville I sgu have et problem. Her har vi nogen trofaste kunder og I siddet stadig på jeres flade og foretager jer ikke en døjt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)