Utrolig langsom forbindelse.

Mit problem er at når jeg skal downloade et spil eller en større patch vil min download speed være omkring 1.4mbit per sekund men meget hurtigt få alt til at gå langsomt, inkl. download speed.

Jeg har Home Duo - og I følge jeres hjemmeside 10mbit/1mbit upload minimum, hvilket desværre er omkring hvad jeg har når jeg prøver testen uden nogle downloads.

Men når jeg har hentet I mindre end 30 sekunder dropper min download speed fatalt, nogle gange til under 0.1 mbit per sekund og forbliver der. Det sker altid, og jeg kan jo ikke starte min download et tusind gange bare for at få den her 'begyndelseshastighed'.

min download var før stabil nok, men udover at jeg max. får 0.1-0.3 mbit per sekund ud af min download nu, så er internettet så langsomt at sider knap kan loade mens jeg downloader, og når jeg prøver jeres speed test, får jeg, mystisk nok, kun 0.6MBIT DL/0.03mbit UPload????? Den var normalt på der er noget galt, fordi 0.1mbit per sekund data med en home duo forbindelse burde på ingen måde nærmest fryse alt aktivitet på linjen...? det er lidt som om min forbindelse sidder fast et sted...

det tager ca. 10 sekunder at åbne google, når en download ikke får forbindelsen til nærmest at dø ud, og kun give mig 0.57 mbit download hastighed som jeres hastighedstest giver mig lige nu. Det er alt for langsomt til at kunne bruges til noget...

1 Kommentar

Ring til TDC's kundeservice og bed dem kigge på din linje, det kunne godt tyde på der er opstået en fejl på linjen, der måske skal rettes med et teknikker besøg.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)