utilfreds med mail sig det her vedr.htc

alle jer der er utilfredse med at få alle de mails fordi man deltager i en konkurrence skriv barer ja tak erik

6 Kommentarer

ja gurli
Hej Gurli-Erik

Jeg har på intet tidspunkt modtaget mail fra en tråd, efter jeg har klikket på "Afmeld abonnement."

Jeg postede et indlæg i den lange tråd i søndags, og begyndte at få mange mail. Jeg afmeldte og strømmen sluttede. Efter yderligere ½ dag slettede jeg mit indlæg.

Jeg ved desværre ikke, hvad der er gået galt hos dig.

Redigeret:

Fjernet to utidssvarende billeder

majah nu prøver jeg igen og så ser jeg hvad sker jeg har prøvet en gang uden held men tak for hjælpen hilsen erik
hej igen

Den er godt nok sejlivet.

Sidste forsøg:

Så prøver vi noget andet.

Når du er logget ind på den første side kan du se din Avatar (profilbillede) øverst ude til højre.

Lige neden under står der indstillinger. I det nye vindue lige nedenunder, lidt nedtonet står der "Abonnementer og bogmærker" - Klik der.

Aller nederst står der "Underret mig vedr. mine egne indlæg og svar"

Fjern den markering og du vil ikke modtage mails fra nogen tråde.

Når konkurencen er slut på torsdag, afmærker du den igen, således at du kan få besked hvis du svarer eller spørger i andre tråde.

Det er da godt nok en "træls" ting med den konkurrence, - bare det at forsøge at finde ud af, hvordan man slipper af med ordningen med tilsendte mails, - for hvad skal man dog med dem i en tråd som denne.

Jeg tror ikke, at ret mange opfatter, at man "tegner" et abonnement på tråden, når man afgiver et svar, fordi dette abonnement skal åbenbart undgås ved at fjerne et "hak" i en boks, når man svarer. Det synes jeg er en uting i forbindelse med en tråd af denne slags; men det skaber selvfølgelig trafik, - er det mon det man vil?

Nu forsøger jeg at undgå mail denne gang, idet jeg NU ser det "hak", som skal fjernes!

Men jeg lurer stadig på, hvordan jeg får afmeldt tråden med konkurrencen  ;<(

Hej lx2ba

Du har ret det er upraktisk at der i en konkurencetråd er en afmærkning man skal sløjfe, og det tror jeg forum teamet er klar over.

Patrick har svaret i denne tråd.

/t5/Os-med-TDC/htc-hj%C3%A6lp-mail-om-at-stoppe-dem/m-p/46383#M1209

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)