Ustabilt bredbånd

Hej

Jeg har fået oprettet TDC HomeDuo i forbindelse med skift af leverandør af medarbejderbredbånd. Jeres installatør ændrede således at jeg stadig skulle bruge samme navn plus samme adgangskode. Dette fungerede også fint fredag den 18/3, hvor jeg fik det installeret

Siden da er alle problemerne så startet. Jeg synes nettet er langsomt og så kører det meget ustabilt. Det falder ud flere gange og så går der lidt tid før det kan startes op igen, for derefter igen at kunne falde ud kort efter.

4 Kommentarer

Hej Berner1982

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Du har ikke fat i TDC, men i andre kunder.

For at andre kunder kan hjælpe dig, er du nød til at give oplysninger om

Styresystem,

routernavn,

evt, lamper der lyser,

og hvad du evt har gjort

Du kunne også tage en hastihedstest. Det tror jeg nørderne herinde også vil sætte pris på.

http://hastighedstest.tdc.dk/

Hvis du gør det er du bedre stillet for at få hjælp til dit problem, af de der har forstand på det.Blinkende humørikon

PS. Det kan ske at TDC-ansadte kikker herind, men det er ikke en selvfølge.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Det lyder, som om du bruger trådløst net?

Der har været en del skriveri om TDC boksen og dens stabilitet på trådløst net.

Man kan forbedre stabilitet ved at sætte TDC boks til at bruge "kuin WPA" i sikkerheds indstillingerne.

Jeg går ud fra, at du har tjekket, at signalstyrken er stabil og god?

På mit netværk, har jeg sat "lease tiden" op, således at de problematiske genforhandlinger af IP adresser bliver begrænset.

Hvordan sætter jeg min boks op til kun WPA?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)