Ustabilt bredbånd

Jeg har 10 mbit abonnement. Men, nu er min forbindelse ustabil - dvs. jeg bliver smidt af og på nettet med få minutters mellemrum. Det gælder både trådløst og med kabel og er p.... irriterende.

Kan det være routeren den er gal med? Når jeg hastighedstester så kan jeg downloade og uploade med henholdsvis 8,48 og 0.87 (upload).

mvh

pernille

4 Kommentarer

Hvornår er problemet opstået? Har du fået ny PC, eller lige skiftet til TDC eller.... ??

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv at genstarte din router/modem. Simpelt hen slukke for strømforsyningen vente ca. 20 sek. og tænde for router/modem igen. Det plejer at hjælpe på en ustabil forbindelse.

Hejsa

Jeg har præcis samme problem som Petronella - 10Mbit, og hastighedstesten angiver nærmest det samme

Det startede efter at vi fik installeret TDC HomeBox i huset for omkring 2 uger siden, og problemer eksisterer på min bærbar computer der kører med Windows 7. Min brors Mac har ingen problemer overhovedet, hvilket er meget frustrerende

Jeg har forgæves prøvet en masse ting for at få det til at virke, men problemet ophører ikke. Jeg har forsøgt at skifte den trådløse kanal, men problemet er alt selvom jeg har forbindelse til mit internet, så kan jeg ikke komme ind på routeren når jeg skriver 192.168.1.1 i browseren...

Hvordan kan det være jeg ikke kan få adgang til routeren?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Pøv at sette et kabel i den computer og se om du kan loggeind i routeren,

jeg ved ikke om det virker, men det skader ikke at prøve

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8