Svar

Ustabil TDC PLAY app

• Deltager
  • 4 kommentarer
9 ud af 10 gange kan jeg ikke optage en tv-udsendelse via min app på min iPhone 5. Jeg får beskeden: fejl ved optagelse. Prøv igen senere. Ligeledes når jeg vil høre musik via app'en: ingen forbindelse til serveren... Hvad er der galt her? Min internetforbindelse fejler ikke noget.
icon

Bedste svar af Stulla 15 september 2013, 16:50

Musikken virkede stadig ikke på min mobil, men nu har jeg gjort som du foreslog, og DET VIRKEDE! Så stor tak igen.

Se original

3 Kommentarer

Hej Stulla

Hvis du ikke er logget ind med det brugernavn og password, som din TRIO er bundet op mod. Så vil du netop få den fejl, du beskriver. Det vil sige at du ikke kan optage, og ej heller bruge Play.

Så jeg vil foreslå at gør følgende:

1. Du skal logge ind på TDCs hjemmeside med det brugernavn og password, du mener er korrekt. Hvis dit EM nummer eller telefon nummer er tilkyttet, så vil dette login også virke på din iPhone 5.

2. Du kan enten resætte TDC app'en, eller endnu bedre slette den og downloade den igen.

3. Slå WiFi fra, så du er på 3G nettet.

4. Indtast det brugernavn og password, som du loggede på TDCs hjemmeside med.

5. Hvis du også vil høre musik og starte optager via WiFi, skal du slå WiFi til og gentage 4.

Det bør nu virke, både ude og hjemme..

Hilsen JørgenL

Pudsigt nok har app'en fungeret perfekt i den sidste uges tid, og så længe, dette er status, har jeg ikke lyst til at foretage ændringer.

Ellers vil jeg naturligvis følge dine anvisninger.

Tak for svaret.

Musikken virkede stadig ikke på min mobil, men nu har jeg gjort som du foreslog, og DET VIRKEDE! Så stor tak igen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)