Ustabil Router

Hej Forum,

Jeg oplever at min router er blevet meget ustabil på det sidste.

Både med kabel og det trådløse, f.eks på min iphone ryger det trådløse af og til, og på min pc kan det nogle gange tage meget lang tid at loade en side eller osse timer den ud, og på min xbox skifter den jævnligt mellem at være open og strict i NAT type.

Nogen der har nogle forslag til hva jeg kan gøre eller skal man kontakte TDC for en ombytning af routeren ??

Venlig Hilsen

dalhoff

2 Kommentarer

Er lige nød til at melde mig bag i køen på dette problem... sorry jeg ikke kommer med en løsning... jeg oplever samme udfald; de forskellige lamper på Homebox'en går ud, bortset fra "power-indikatoren".. routeren har været pakket ned og været ubenyttet i ca. 3 mdr pga flytning. Forbindelsen virker, men er ustabil - der er tale om en helt ny etablering, der er foretaget af en tdc-tekniker i et nybygget hus. Pt. sidder jeg i sofaen ca. 20m fra routeren og forbindelsen er fin på min macbook - men min iPhone 4S finder ikke noget net...

Jeg kæmper ligeledes med at udvide mit trådløse netværk vha en Airport Express, men dette vil Homeboxen umiddelbart ikke tillade??!! why... Forsøger også med en Aiport Extreme, men også uden held... jeg er på ingen måde tekniker; forventer bare det virker, når det tidligere har virket uden problemer. Dog ikke med en tdc forbindelse, men en forbindelse på swisscom, da vi boede i Schweiz; da var det bare "plug & play"...

nogen der har erfaringer??

Har mange erfaringer med TDC Homebox ...... så mange at jeg er skiftet efter 18 år som TDC kunde.

Homeboxen bliver opdateret og konfigureret af TDC når de mener der er noget der skal laves om. Jeg har gennem 6 måneder haft 3 homeboxe for at få konstateret at den firmware de lagde på d. 2. marts ødelage mit net, gjorde det ustabilt. Der er ikke meget hjælp at hente fra TDC kundeservice, for de vil sige at forbindelsen ikke fejler noget i følge deres målinger. Det trådløse net er ikke TDC's problem, men kundens egen hovedpine.

TDC's standard svar er at skifte frekvens.

Mit standardsvar er at skifte udbyder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P