Svar

USB på Digitalboxen

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hej jeg er ny i forum!

Vi har fredag d. 18. Marts fået Home Trio, og er indtil videre tilfredse![i]

Mit spørgsmål: På forsiden af digitalmodtagerens højre side er der et USB stik, kan det anvendes og i givet fald hvordan?

Hilsen

JEN 

icon

Bedste svar af Stephen1 20 marts 2011, 11:06

Hej JEN

Du kan desværre ikke anvende USB-stikket til noget.

Jeg ved ikke, hvorfor USB-stikket sidder der. Måske er fordi tv-boxen også produceres til andre end TDC, fordi stikket anvendes i forbindelse med opsætningen/produktionen af boxen eller fordi TDC gerne vil have mulighed for at kunne tilbyde "noget nyt og spændende" i fremtiden! Hvem ved? - men det skaber nu lidt forvirring med det "uanvendelige" stik! Meget glad humørikon

Mvh Stephen

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JEN

Du kan desværre ikke anvende USB-stikket til noget.

Jeg ved ikke, hvorfor USB-stikket sidder der. Måske er fordi tv-boxen også produceres til andre end TDC, fordi stikket anvendes i forbindelse med opsætningen/produktionen af boxen eller fordi TDC gerne vil have mulighed for at kunne tilbyde "noget nyt og spændende" i fremtiden! Hvem ved? - men det skaber nu lidt forvirring med det "uanvendelige" stik! Meget glad humørikon

Mvh Stephen

Hej Stephen

Det er da øv når det nu er der og så på fronten, der er da plads nok på bagsiden, nå vi håber på noget godt at bruge det til. Blinkende humørikon

Hilsen

JEN

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, og hvis de så bare kunne sende os en dongle som Yousee's kunder får med mulighed for at bruge tv'et trådøst, ville det være fint.

Men intet kan portene bruges til

kan det stadig ikke bruges til noget?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

visitmarstal skrev:
kan det stadig ikke bruges til noget?

Nej. Stadig inaktiv.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan bruges til at oplade mobilen.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8